سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



رقابت‌های دسته برتر تنیس روی میز خوزستان برگزار خواهد شد.

 

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه، 31 مردادماه در اهواز برگزار می‌شود.

 

وی بیان‌کرد: 12 تنیسور برتر استان که از شهرستان‌های اهواز، ایذه، دزفول و امیدیه هستند در این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند. 

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های آزاد و دسته سه کشور که پنجم تا هفتم شهریورماه در اصفهان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد. 

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: ما در رده سنی بزرگسالان خیلی حرف داریم و پیشرفت‌مان هم خوب بوده است. در این رده سنی چند بازیکن نیز در رده‌بندی کشوری داریم.



 وینگادا، سرمربی تیم‌ملی امید اسامی بازیکنان دعوت شده برای حضور در اردوی تدارکاتی چین و بازی‌های آسیایی اینچئون را اعلام کرد که یک خوزستانی نیز در بین آن‌ها حضور دارد. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خوزستان-  یوسف وکیا از استان خوزستان تیم‌ملی امید را در این اردو  و مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی همراهی می‌کند. 

بازیکنان دعوت شده به تیم‌ملی باید روز دوشنبه، 10 شهریورماه  راس ساعت 14 خود را به کادرفنی در هتل المپیک معرفی کنند.




شرکت فولاد اکسین خوزستان در کنار سایر شرکت‌های فعال در عرصه ورزش، فعالیت جدی خود را در این زمینه آغاز کرده است.

 

اکبر شفیعی، متولی ورزش شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: چهار سالی است که فولاد اکسین فعالیت خود را در ورزش آغاز کرده است. ورزش این شرکت بسیار گسترده است و در بیشتر رشته ها در حال حاضر فعالیت داریم. اکنون هم به صورت امور ورزش اداره می‌شویم.

 

وی به رشته‌هایی که در آن‌ها فعالیت و مقام کسب کرده‌اند اشاره کرد و گفت: نزدیک به 20 روز پیش در مسابقات شطرنج خوزستان به قهرمانی رسیدیم و قرار است در رقابت‌های کشوری هم شرکت کنیم. در رشته تنیس روی میز نیز توانستیم در اولین حضورمان در مسابقات استانی، نایب‌قهرمان شویم.

 

رییس خدمات عمومی و رفاه اجتماعی شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: هفته گذشته نیز در رقابت های قهرمانی وزنه‌برداری کشور شرکت کردیم و در حالی که انتظار قهرمانی تیم‌مان نمی رفت، توانستیم مقام اول را بین 30 استان شرکت‌کننده به دست آوریم.

 

وی بیان کرد: در این موفقیت حمایت های خوبی به ویژه از سوی آقای قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان که خود عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان است، صورت گرفت. مدیرعامل شرکت فردی ورزشی است و نگاه خوبی به ورزش دارد، خوب هزینه می‌کند و حمایت خوبی دارد.

 

شفیعی در ادامه خاطر نشان کرد: قصد داریم در رشته های فوتسال و فوتبال نیز فعالیت کنیم که البته کارمان را از سطح لیگ های استانی آغاز خواهیم کرد. به هر حال اگر هیات مدیره و سهام‌داران اجازه فعالیت در این بخش را به مدیرعامل شرکت دهند، ان‌شاالله به این فضا هم ورود پیدا می‌کنیم.

 

وی گفت: در رشته هندبال فعالیت گسترده‌ای داشتیم و تیم فولاد اکسین توانست عنوان قهرمانی لیگ دسته یک کشور را به خود اختصاص دهد و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم ولی متاسفانه تغییرات مدیریتی به وجود آمد و نتوانستیم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم. به هر حال با آمدن آقای قنواتی که دید ورزشی دارد، به فعالیت در رشته‌های ورزشی ادامه می‌دهیم.

 

متولی ورزش شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: در رشته‌های انفرادی کوهنوردی و بولینگ نیز در سطح استان و کشور فعال هستیم و اگر هیات‌مدیره و سهام‌داران مصوب کنند، قصد داریم در رشته‌های تنیس روی میز، وزنه‌برداری و یکی دو رشته جدید دیگر نیز به صورت حرفه ای فعالیت داشته باشیم و در بعد قهرمانی حضور پیدا کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان کشور که به عنوان قهرمانی رسیدیم، وزنه‌بردار تیم ما توانست در حرکت دو ضرب رکورد ایران را بهبود بخشد و در همین راستا قصد داریم در رقابت های جوانان کشور که شوشتر نیز میزبان مسابقات است، شرکت کنیم. جا دارد از حمایت ها و تلاش های قریشی، رییس هیات وزنه‌برداری استان نیز که در تمام اردوهایی که داشتیم حضور داشت، تشکر کنم.

 

متولی ورزش شرکت فولاد اکسین خوزستان درباره فعالیت در بخش بانوان هم گفت: در این بخش در رشته های انفرادی شنا و دو و میدانی در سطح استان فعالیت داریم.

 

وی درباره تبدیل شدن به باشگاه نیز عنوان کرد: به هر حال مدیرعامل شرکت برنامه های بلندمدت و کوتاه مدتی در این زمینه دارد و این اتفاق مستلزم این است که سهام‌داران و هیات مدیره با نگاه ورزشی‌شان در این راستا کمک کنند. جا دارد از حمایت های آقای فرامرزی، مسوول امور ورزش شرکت فولاد اکسین نیز تشکر کنم.





لیت‌فروشی دیدار تیم های فولاد و استقلال خوزستان از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کشور از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) آغاز می شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ شهرآورد اهواز بعد از ظهر امروز از ساعت 19:25 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود. 

با توجه به این که فولاد خوزستان میزبان این دیدار است، امر بلیت‌فروشی با نظارت، هماهنگی و کنترل هیات فوتبال استان، توسط این باشگاه انجام می شود. 

بر این اساس بلیت فروشی این بازی از ساعت 15 آغاز می شود و درب های ورزشگاه نیز از همین ساعت برای حضور تماشاگران باز خواهند بود. 

دو گیشه بلیت‌فروشی برای این دیدار در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز، گیشه‌های سیار هم راه‌اندازی می شود.





خوزستان برای اولین بار در لیگ کشوری تیراندازی بانوان شرکت می کند.

 

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: خوزستان قرار است برای اولین بار در لیگ دسته یک کشور حضور پیدا کند که این حضور با کمک تهذیبی، رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر است و تیم به اسم ماهشهر در مسابقات شرکت می کند. 

وی بیان کرد: با توجه به میانگین رکوردهایی که بانوان استان در مسابقات کشوری دارند، می توانند در این مسابقات به موفقیت دست پیدا کنند. 

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: بزرگترین مشکل بانوان در این رشته این بود که با وجود شایستگی هایی که دارند در لیگ کشوری حضور نداشتند که امسال توانستیم این مشکل را حل کنیم و آن‌ها را به آرزوی‌شان برسانیم. 

وی در ادامه درباره رقابت تیم استان در هفته اول این لیگ عنوان کرد: تیم استان در هفته نخست، 14 شهریورماه به مصاف تیم پردیسان تهران خواهد رفت.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد