سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

 

همزمان با سراسر کشور
فریاد «مرگ بر اسرائیل» در خوزستان طنین‌انداز شد

همزمان با سراسر کشور، مردم خوزستان نیز با برگزاری راهپیمایی باشکوه و با سر دادن شعارهای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» حمایت خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: فریاد «مرگ بر اسرائیل» در خوزستان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم در تهران و 770 شهر ایران اسلامی آغاز شد.

همزمان با سراسر کشور، مردم استان خوزستان نیز با برگزاری راهپیمایی باشکوه و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» حمایت خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.

دمای هوای اکثر شهرهای استان در حال حاضر نزدیک به 50 درجه بوده و مردم روزه‌دار با وجود این گرمای طاقت فرسا برای اعلام حمایت از مردم فلسطین آمده‌اند.

شعار محوری روز قدس امسال «روز جهانی قدس، تمرکز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدس» است.

راهپیمایان دست‌نوشته‌هایی با مضمون «خدا قدس شریف را آزاد خواهد کرد»، «نماز عید فطر را در قدس آزاد شده خواهیم خواند»، «رژیم صهیونیستی به دنبال نسل‌کشی در غزه است» و ... در دست دارند.

این راهپیمایی در حالی انجام می‌شود که رژیم اشغالگر قدس در روزهای گذشته حملات بی‌سابقه‌ای را علیه مردم غزه آغاز کرده که منجر به کشته و زخمی شدن صدها تن از مردم بی‌دفاع، کودکان و زنان غزه شده است.

در این راهپیمایی مردم با شعارهای «نصر من الله و فتح القریب»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل» به مسیرهای راهپیمایی می‌پیوندند.

صندوق‌های کمک به مردم غزه در طول مسیر‌های راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

در اهواز بنا شده به بهترین آدمکی که از مستکبران غرب و جنایتکاران اسرائیلی ساخته شود هدیه‌ای داده شود.

برخی از راهپیمایان با لباس محلی مردم عرب و بختیاری در این مراسم شرکت کرده و با زبان محلی بر روی برگه‌هایی شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نوشته‌اند.

مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس، روحانیون و نیروهای نظامی، ورزشکاران، هنرمندان و سایر ارگان‌ها و اقشار در بین جمعیت راهپیمایان حضور دارند.

حمل اجساد نمادین کودکان غزه در اندیمشک برای نمایش وحشی‌گری اسرائیل

اجساد کفن شده نمادین کودکان غزه در اندیمشک برای نمایش اوج وحشی‌گری رژیم جعلی صهیونیستی در حاشیه برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهر به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، همزمان با روز جهانی قدس، مردم اندیمشک در راهپیمایی این روز شرکت و با دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از صهیونیزم جهانی اعلام کردند.

از حاشیه‌های این مراسم حمل اجساد نمادین کودکان شهید غزه توسط برخی شرکت کنندگان بود.

راهپیمایی مردم اندیمشک در روز جهانی قدس

در این حال فرماندار اندیمشک نیز ظهر امروز در راهپیمایی روز قدس با تقدیر از مردم این شهرستان که با وجود گرمای هوا حضوری تاریخی از خود به نمایش گذاشتند اظهار کرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام داده است از اهمیت مضاعفی برخوردار است و مردم فهیم و انقلابی ما نیز با درک این شرایط و با حضور پر رنگ خود تیزبینی و هوشیاری خود را به اثبات رساندند.

حمیدرضا گودرزی افزود: شرایطی که در غزه حاکم است بیانگر یک فاجعه انسانی است که توسط رژیم صهیونیستی و با سکوت و بی‌تفاوتی کشورهای عربی در این منطقه در حال انجام است.

فرماندار اندیمشک با محکومیت حمایت سطله گران و قدرت‌های شیطانی از رژیم غاصب صهیونیستی و تقبیح سکوت برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات رژیم غاصب اسرائیل تصریح کرد: نمایان سازی پیوند بیداری اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف از اهداف و راهبردی‌های کلان و عملیاتی روز جهانی قدس در سال جاری است و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان خواستار تحقق این موضوع هستند.

وی خاطر نشان کرد: تعیین روز جهانی قدس یکی از این تصمیم‌های باعظمت در تاریخ انقلاب اسلامی است که از عمق درایت و تیزبینی امام راحل برخاسته و امروز به کانون هم‌گرایی استکبار ستیزی و بیداری اسلامی در برابر صهیونیست غاصب تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود: روز قدس، فرصتی طلایی در نشان دادن و تقویت وحدت کشورهای اسلامی و آشکار کردن ابعاد چهره کریه صهیونیسم جهانی است که با تشدید جنایات اخیر این رژیم غاصب در نوار غزه امسال با حمایت و حضور پررنگ‌تر مردم در سراسر کشور همراه شده است.

وی با تاکید بر ضرورت پشتیبانی کشورهای اسلامی از مردم مظلوم و بی دفاع غزه در برابر اعمال جنایتکارانه اسراییل تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید با چشم بازتری به اعمال و جنایات این رژیم بنگرند و بدانند که مبارزه با صهیونیسم برای جهان اسلام اولویت است و تنها در این صورت است که حتما این رژیم جعلی سرجای خود می‌نشیند.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی مردم اندیمشک در روز جهانی قدس از میدان امام (ره) تا مصلای جمعه این شهر و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و راهپیمایان در حالیکه دست نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم غزه و انتفاضه فلسطین با خود حمل می‌کردند شعار "ˈمرگ بر اسرائیل" و "جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست" سر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علاوه بر شهر اندیمشک در شهرهای بیدروبه، آزادی، حسینیه و چمگلک نیز راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده مردم برگزار شد. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد