سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


یخچالی: رقابت های کاپ آسیا از نظر فنی سطح بالایی داشت

آبادان - ایرنا - ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: حضور تیم های بسیار خوب در مسابقات کاپ آسیا موجب بالارفتن سطح فنی این رقابت ها شده بود.

ˈ بهنام یخچالی ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی ایران در رقابت های کاپ آسیا درخشش خیره کننده ای داشت و با قدرت عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی با اشاره به غیبت چند مهره تاثیرگذار تیم ملی در این مسابقات اظهار کرد: بازیکنان جانشین در غیاب این بازیکنان بزرگ خوش درخشیدند.
ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام رقابت های کاپ آسیا را فرصت مناسبی برای بازیکنان جوان برای حضور در جام جهانی خواند و افزود: این رقابت ها نسبت به دوره های قبل در شرایط بهتری برگزار شد و تمام تیم ها برای قهرمانی خود را آماده کرده بودند.
وی برتری ایران نسبت به دیگر تیم های حاضر در این مسابقات را یادآور شد و گفت: تیم ملی ایران از نظر فنی برتری خاصی نسبت به دیگر تیم ها داشت و شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بود.بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام افزود: امید است کادر فنی با توجه به عملکرد بسیار خوب بازیکنان جوان در کاپ آسیا از این بازیکنان در رقابت های جام جهانی استفاده کند.
وی رقابت در جام جهانی را سخت توصیف کرد و اظهار داشت: تیم ملی ایران می تواند در این مسابقات نتیجه بگیرد.
تیم ملی بسکتبال ایران روز شنبه هفته جاری با شکست تیم چین تایپه در دیدار فینال رقابت های کاپ آسیا که به میزبانی کشور چین برگزار شد برای دومین بار پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.ک/3


آرش افشین قراردادش را با تیم فولاد خوزستان تمدید کرد

اهواز- ایرنا - مسوول کمیته نقل وانتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: آرش افشین مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان قراردادش رابرای ادامه همکاری با این تیم به مدت دوسال دیگر تمدید کرد.

ˈعلی جرفی ˈ عصردوشنبه به خبرنگارایرنا افزود: این بازیکن امروز با حضور در کمیته نقل و انتقالات قرارداد خود را به ثبت رساند.وی گفت: امروز آخرین روز نقل وانتقالات ویژه بازیکنان ایرانی بود، لیکن بازیکنان خارجی تا روزدوم مردادماه فرصت دارند تا با تیمهای ایرانی قرار داد امضا کنند.
جرفی خاطرنشان کرد که احتمال دارد که این فرصت برای بازیکنان خارجی تمدید شود.






فهرست تیم فوتبال استقلال خوزستان برای جام چهاردهم اعلام شد

اهواز- ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان فهرست تیم فوتبال این باشگاه را برای شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران در اختیار ایرنا قرار داد.

براساس اعلام روز دوشنبه ˈعبدالنبی شولیˈ اسامی بازیکنانی که برای تیم استقلال خوزستان در این مسابقات به میدان خواهند رفت، شامل زیر است.

پرویز کریمی ،سومایلا دیاکیته ، محمد طیبی ، مجید حیدری ،عبدالهادی خنیفر ، میثم مجیدی ، رضا کاردوست ،مهدی مومنی ، ابراهیم صالحی ، محمد ابراهیم خسروی ،روح الله سیف الهی ، محمد رضا مهدوی ، میثم دورقی ، لامین دیا وارا، حمدالله ابدام ، علی اکبر آهکی ، صادق صادقی بابااحمدی ، میلاد ربانی فرد ، یزدان عباسیان ، حسن معاوی ، موسی کولیبالی ، محمد اوسانی کرد ، ایمان باصفا ، فرزاد جعفری و باقر هاشمی.
تیم فوتبال استقلال خوزستان هم اکنون در اردوی تدارکاتی کشور ترکیه بسرمی برد.



خضیراوی: کریمی الگوی جوانان فوتبال دوست ایران بود

آبادان - ایرنا - همبازی سابق ˈعلی کریمیˈ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: علی کریمی از نظر فنی یک الگوی واقعی و از نظر اخلاقی یک ورزشکار منحصر به فرد بود.

ˈ مجاهد خضیراوی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال های زیادی در کنار بازیکنان کوچک و بزرگ فوتبال ایران بازی کردم اما هرگز بازیکنی به بزرگی کریمی ندیده ام.

این ملی پوش سابق فوتبال ایران با اشاره به محبوبیت علی کریمی بین فوتبال دوستان ایرانی و آسیا افزود: کریمی با نوع بازی و رفتاری خود بین همه محبوب بود.
خضیراوی مارادونای آسیا و جادوگر را القاب علی کریمی دانست و تصریح کرد: این القاب با توجه به قدرت دریبلینگ بالای کریمی به وی داده شد.
وی کریمی را عاملی برای توجه به فوتبال ایران دانست و افزود: با توجه به عملکرد خوب کریمی در لیگ آلمان نگاه آسیا و حتی جهان به فوتبال ایران تغییر کرد.
ملی پوش پیشین فوتبال ایران با اشاره به صداقت بالای علی کریمی گفت: کریمی اعتراض و حرف دل خود را براحتی بیان می کرد و همواره در کنار مردم بود.علی کریمی ملی پوش پیشین فوتبال ایران روز گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا جامعه فوتبال ایران را شوک زده کند.



ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی  کشتی فرنگی و آزاد خردسالان باشگاه‌های استان به مصاف یکدیگر می‌روند. 

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خوزستان- پیکارهای کشتی فرنگی و آزاد استان از نهم تا یازدهم مرداد ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار می‌شود. این مسابقات در اوزان 28 تا 30، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 73 تا 85 کیلوگرم برگزار خواهد شد و متولدان یازدهم دی‌ماه سال 80 تا دهم دی‌ماه سال 82 می‌توانند در آن شرکت کنند.این پیکارها در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی، بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد. نفرات برتر نیز به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.



باشگاه فولادخوزستان با مدافع تیم‌ملی هندوراس قرارداد بست.

 

حسین ابن‌قاسم، مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: با “بکلیس برایان آنتونی” عضو تیم المپیای هندوراس و ملی‌پوش این کشور که در جام‌جهانی نیز حضور داشت، به توافق رسیدیم و قراردادی یک ساله منعقد کردیم. همچنین قرارداد آرش افشین در هیات فوتبال استان به ثبت رسید. وی بیان کرد: باتوجه به این‌که آخرین فرصت برای جذب بازیکن خارجی تا روز شنبه آینده است، ما هنوز به دنبال یک مهاجم خارجی نیز هستیم.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: همچنین با بهمن جهان‌تیغ و علی سیناربانی (مهاجم)، محمد اهل‌شاخه و رضا احمدی (مدافع) و هادی حبیبی (هافبک) که از بازیکنان جوانان فولاد هستند، قراردادی سه ساله منعقد کردیم.




تیم فوتبال استقلال‌خوزستان درحالی اردوی ترکیه خود را به پایان رساند که در این اردو از سه دیدار تدارکاتی‌ای که برگزار کرد، به دو تساوی و یک برد دست پیدا کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خوزستان- آبی‌پوشان خوزستانی که امسال دومین حضور خود را در لیگ برتر کشور تجربه می کنند، برای آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات، پس از برگزاری اردوهایی در ایران‏، برای برپایی اردویی خارجی،20 تیرماه تهران را به مقصد استانبول ترک کردند.

 شاگردان ویسی در اردوی ترکیه سه دیدار تدارکاتی برگزار کردند که در اولین دیدار خود مقابل گلوریا رومانی به تساوی رسیدند، در دومین بازی تدارکاتی برابر تیم العرابی عربستان پیروز شدند و در آخرین بازی نیز با تیم یواس‌الجر، قهرمان الجزایر روبه‌رو شدند که به تساوی رضایت دادند.

 تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پشت سر گذاشتن اردویی ده روزه، بامداد امروز (سه‌شنبه) وارد تهران شدند.

 ویسی، سرمربی آبی‌پوشان از اردوی ترکیه و شرایط موجود در آن‌جا ابراز رضایت کرده و آن را محک بسیار خوب و جدی‌ای برای تیمش دانسته است.

 استقلالی‌ها سه روز به استراحت می‌پردازند و سوم مردادماه نیز در دیدار تدارکاتی دیگر در اهواز به مصاف نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر کشور خواهند رفت.

 آبی‌پوشان خوزستانی در هفته اول لیگ برتر کشور روز جمعه (10 مرداد‌ماه) از ساعت 19 و 40 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای گسترش فولاد تبریز هستند.





تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در اردوی تهران به سر می‌برد، در دیداری تدارکاتی تیم نیروی‌زمینی تهران را از پیش‌رو برداشت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خوزستان- این دیدار روز گذشته(دوشنبه) در تهران برگزار شد که شاگردان باقری‌نیا توانستند با حساب 2 بر یک به برتری برسند. حامد محمودی و میلاد شیخ‌سلیمانی برای زردپوشان مسجدسلیمانی گلزنی کردند.تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان‏، پنج‌شنبه تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کند و سوم مردادماه نیز در دیدار تدارکاتی دیگر در اهواز به مصاف استقلال خوزستان دیگر نماینده استان در لیگ برتر می‌رود. 

شاگردان باقری‌نیا در هفته اول لیگ برتر کشور، روز جمعه (10 مردادماه) از ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج با تیم سایپا البرز روبه‌رو می‌شوند.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد