سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث در استان خوزستان


حدود50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در خوزستان کشف شد

اهواز-ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف تقریبی50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در محورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش روزیکشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سید ˈمحمد صالحی ˈ افزود: در این ارتباط سه نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.
وی گفت: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر با تمهیدات ویژه در کنترل محورهای ارتباطی استان، روزگذشته درسه رشته عملیات جداگانه درشهرستانهایˈ هندیجان، بهبهان و امیدیه خوزستان موفق به کشف این مقدار مواد مخدر شدند.
سرهنگ صالحی افزود: از این مقدار تقریبی 38 کیلوگرم از مواد مخدر مکشوفه توسط نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان و در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت دوکابین کشف شد.
وی افزود: شش کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز توسط کارکنان انتظامی پاسگاه درونک بهبهان و در بازرسی از ساک یکی از مسافران اتوبوس شیراز ،اهواز به دست آمد.
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد که در آخرین مرحله نیز ماموران انتظامی پاسگاه ˈجایزانˈ شهرستان امیدیه موفق شدند ضمن توقف یک دستگاه موتورسیکلت در ورودی شهرستان،مقدار شش کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را از آن کشف کنند.وی برجدیت پلیس در مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و تامین امنیتی مطلوب برای شهروندان خوزستان تاکید کرد و گفت: صبح امروز متهمان با تشکیل پرونده و مستندات قانونی راهی دادسرا شدند.



سارقان سیم های برق در ماهشهر دستگیر شدند

اهواز-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از دستگیری دو سارق کابل های برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روزیکشنبه روابط عمومی دادگستری ماهشهرˈ علیرضا آقاجریˈ گفت: از این سارقان مقادیر زیادی سیم برق و وسایل مربوط به سرقت کابل کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان با قرار بازداشت موقت، روانه ی زندان شدند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه سرقت کابل های برق، مراتب را به مراجع انتظامی گزارش دهند.


برق فشار قوی جان کابل دزد در اهواز را گرفت

اهواز-ایرنا- فرد سارقی به هنگام بریدن کابل های برق فشار قوی در اهواز دچار برق گرفتگی شد و جان خود را در این راه از دست داد.

به گزارش روزیکشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی110 مبنی بر وقوع یک مورد برق گرفتگی منجر به فوت در منطقه ˈویسˈحومه کلان شهر اهواز، اکیپی از ماموران انتظامی و گروههای امدادی به محل اعزام شدند.
بر اساس این گزارش با مراجعه ماموران انتظامی به محل حادثه،معلوم شد فردی در حال بریدن کابلهای برق فشار قوی دچار برق گرفتگی شده و به دلیل آتش و گرمای شدیدحاصل از تماس با برق،به صورت نیم سوخته به کابل های دکل برق چسبیده و جسد وی در هوا معلق مانده است.
دقایقی بعد ماموران آتش نشانی نیز در محل حاضر شده و جسد سوخته فرد متوفی که جوانی 23 ساله بود را به پایین دکل برق انتقال دادند.جسد این سارق کابل های برق به منظور انجام معاینات لازم به سردخانه پزشکی قانونی اهواز منتقل شد. 



سه نفر از مرگ حتمی در رودخانه دز نجات یافتند

دزفول- ایرنا - ماموران نجات غریق شهرداری دزفول موفق شدند سه نفر را از مرگ حتمی در رودخانه دز نجات دهند.

معاون امور شهری شهرداری دزفول روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این افراد در بوستان ساحلی علی کله و پایین دست پل سوم توسط گروه ناجیان غریق در رودخانه دز نجات یافتند.

ˈ محمد ابوالحلاجˈ افزود: در یکی از این حوادث دو جوان اهل دورود که در حال شنا در بوستان ساحلی علی کله بودند دچار حادثه شدند که با اقدام به موقع گروه نجات غریق نجات یافتند.
وی گفت: در حادثه دیگر جوان دزفولی که در پایین دست پل سوم در حال شنا بود دچار حادثه شد که از رودخانه بیرون کشیده شد.پارسال 174 نفر توسط اکیپ های نجات غریق از مرگ حتمی در رودخانه دز نجات یافتند.با آغاز فصل گرما و افزایش علاقمندی به شنا، از سوی شهرداری دزفول برای رفاه حال شهروندان و مسافران و ارائه کمک های امدادی به آنان گروه های نجات غریق در ساحل رودخانه دز استقرار یافته اند. 7278/648/538

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد