سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال خوزستان:
3 فوتبالیست خوزستانی به اردوی تیم ملی۲۱سال فرا خوانده شدند

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال خوزستان از دعوت سه فوتبالیست خوزستانی به اردوی تدارکاتی و آماده سازی تیم ملی ۲۱سال خبر داد.

خبرگزاری فارس: 3 فوتبالیست خوزستانی به اردوی تیم ملی۲۱سال فرا خوانده شدند

عزیز صادقی امروز در گفت‌و‌ گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این اردو از بیست و هفتم تیرماه تا دوم مردادماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. وی افزود: بعد از این اردو به کشور اردن شهر امان جهت انجام بازی‌های دوستانه اعزام خواهند شد. وی بیان کرد: محمد امین جهان کهن، یوسف وکیا و ولید مشاعی‌زاده بازیکنانی هستند که استان خوزستان به این اردو دعوت شدند. صادقی ادامه داد: از استان‌های اصفهان، خوزستان، فارس، کرمان، قم، تهران و آذربایجان شرقی 23بازیکن فراخوانده شدند. مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال خوزستان در پایان یاد آور شد: بازیکنان می‌بایست عصر روز جمعه 27تیرماه راس ساعت14 در هتل المپیک خود را به کادر تیم ملی معرفی کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930425001521#sthash.fhNwduWe.dpuf



ارسال به دوستان
مسئول نقل وانتقالات هیئت فوتبال خوزستان:
2 بازیکن تیم امید استقلال خوزستان به تیم بزرگسالان این باشگاه پیوستند

مسئول نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان از اضافه شدن دو بازیکن امید به تیم بزرگسالان استقلال خوزستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 2 بازیکن تیم امید استقلال خوزستان به تیم بزرگسالان این باشگاه پیوستند

علیرضا جرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: عصر امروز باقر هاشمی و حمدالله ابدام دو بازیکن تیم امید باشگاه استقلال خوزستان به تیم بزرگسالان این باشگاه پیوستند. وی افزود: باقر هاشمی متولد سیزدهم فروردین ماه سال 73 شهر اهواز و حمدالله ابدام متولد یکم فروردین ماه سال 72 شهر باغملک هستند که دو بازیکن به مدت سه فصل با تیم بزرگسالان استقلال خوزستان قرارداد بستند. وی در پایان یادآور شد: زمان نقل و انتقالات باشگاه‌ها نیز تا پایان وقت اداری فردا26 تیرماه خواهد بود. 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930425001495#sthash.Nrohg3QJ.dpuf





تیم فوتبال استقلال خوزستان دردیداری تدارکاتی در ترکیه به پیروزی رسید

اهواز- ایرنا - تیم فوتبال استقلال خوزستان که دراردوی آماده سازی ترکیه بسرمی برد در دومین بازی تدارکاتی خود دراین کشور درمقابل تیمی ازعربستان به پیروزی رسید.

مدیرروابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان گفت : دراین بازی که بعدازظهرچهارشنبه برگزار شد تیم فوتبال این باشگاه موفق تیم العرابی را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

عبدالنبی شولی پنجشنبه به خبرنگارایرنا اظهارداشت : دراین بازی مجید حیدری ( دوگل ) و سیف الله سیف الهی برای تیم استقلال خوزستان دراین بازی گلزنی کردند.

تیم استقلال خوزستان که ازجمعه گذشته اردوی تدارکاتی خودرا درکشور ترکیه شروع کرده است ،درنخستین بازی در برابر تیم کلوریا رومانی به نتیجه مساوی یک بر یک رسیده بود.

تیم فوتبال استقلال خوزستان که خودرابرای چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران اماده می کند در نخستین هفته این دیدارها میزبان تیم گسترش فولاد تبریزاست.
این مسابقات قراراست ازروزنهم مردادماه آینده شروع شود.



پیشکسوت فوتبال: تغییرات مدیریتی به تیم صنعت نفت آبادان کمک نمی کند

آبادان- ایرنا- پیشکسوت و ملی پوش آبادانی سابق فوتبال کشور با ابراز نگرانی از شرایط تیم صنعت نفت آبادان گفت: تغییرات مدیریتی کمکی به این تیم نمی کنند.

ˈ حمید جاسیمان ˈ پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم صنعت نفت آبادان با از دست دادن زمان آماده سازی، خود را از جمع مدعیان قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال دور می کند. 

وی اظهار کرد: زمان اندکی تا آغاز رقابت های لیگ دسته یک باقی مانده اما تیم صنعت نفت هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده است. 

پیشکسوت فوتبال آبادان با اشاره به وارد شدن ضربات جبران ناپذیر به پیکره صنعت نفت با تغییرات مدیریتی بعد از پایان هر فصل افزود: این تغییرات نه تنها سودی برای تیم صنعت نفت آبادان ندارند بلکه موجب فاصله گرفتن این تیم از فوتبال کشور می شود. 
وی گفت: تیم صنعت نفت آبادان تنها تیمی است که هر سال دو مدیریت آن را اداره می کنند. 
جاسمیان استفاده از مربیان غیرفوتبالی برای صنعت نفت آبادان را بی فایده خواند و افزود: برخی جریان ها اجازه استفاده از مدیران فوتبالی در این باشگاه را نمی دهند.هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان روز سه شنبه هفته جاری، ˈعلی عیسی زادهˈ را به عنوان مدیر عامل جدید این موسسه انتخاب کرد.



تیم نفت مسجدسلیمان یک بازیکن جدید جذب کرد

اهواز- ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب گفت: برای تقویت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با حمید بوحمدان بازیکن فصل گذشته نفت تهران به توافق رسیدیم و این بازیکن را جذب کردیم.

ˈمحمد نظریˈ عصرچهارشنبه به خبرنگارایرنا افزود: با این بازیکن که درخط میانی توپ می زند برای یک فصل قرارداد امضا شده است.
وی به حضور بازیکن غنایی درتمرینات تیم نفت اشاره کرد و گفت: این بازیکن نتوانست نظر کادرفنی را برآورده کند از این رو درصدد جذب یک مهاجم خوبی هستیم.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که امسال برای نخستین بار درلیگ برتر باشگاه های ایران حضورپیدا کرده در هفته اول چهاردهمین دور مسابقات لیگ برتر کشور مهمان تیم سایپای البرز است.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد