سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در خوزستان


قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر و قدردانی از صفات مدیرکل قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از زحمات و خدمات وی در بیش از سه دهه خدمت در بنیاد، به‌ویژه در دوران مدیریت استانی برای وی که به‌افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند آرزوی توفیق و سعادت کرد
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان تأکید کرد: امروز استکبار با هدف سرکوب و حمله به اسلام در صحنه عراق با استفاده از گروهک تروریستی داعش و در فلسطین با حمله بی‌رحمانه به غزه در صحنه حضور دارد.

سردار انصاری در این مراسمی که دوشنبه‌شب 23 تیر در ساختمان شماره دو بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی عبادات مؤمنین در ماه مبارک رمضان، ضرورت خدمت خالصانه و صادقانه توأم با اعتقاد قلبی را یادآور شد و این توفیق را فرصت ارزنده‌ای برای کسب رضایت خداوند و تقرّب به ذات مقدس او عنوان کرد.

سردار انصاری با اشاره به وقایع اخیر کشور عراق و همچنین حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه گفت: امروز دشمنان در شکل‌های جدیدی ظاهر می‌شوند و در واقع استکبار با هدف سرکوب و حمله به اسلام در صحنه حضور دارد.

 وی در مورد فجایع گروهک داعش در عراق تصریح کرد: داعش جریانی مشرک است که با تاکتیک تخریب دین اسلام به اسم دین پا به میدان گذاشته است و از سوی دیگر نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی با همان ریشه‌ها و سردرگمی و کلافگی به نوار غزه حمله می‌کنند و مردم بی‌گناه را هدف قرار می‌دهند. جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حدی است که از داخل رژیم صهیونیستی و از سوی مردم خود مورد انتقاد قرار می‌گیرند و رژیم صهیونیستی تحت‌فشار افکار عمومی و مردم قرار دارد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران و رزمندگان شجاع و قهرمان خطهٔ خوزستان و مردم دلیر این سرزمین شهیدپرور با اشاره به مراسم تودیع "جاسم صفات" مدیرکل پیشین و معرفی "عبدالرضا فرجیان" به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، ابراز امیدواری کرد که کارکنان بنیاد استان خوزستان با خدمت صادقانه خود و همکاری با مدیریت جدید توفیق خدمت گذاری به بهترین و عزیزترین افراد جامعه را کسب کنند.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رویکرد ریاست بنیاد مبنی بر جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای جوان و باتجربه اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همچنان سربلند و سرافرازند چراکه امنیت و آسایش کشور و همه ملت مدیون حماسه‌آفرینی و مقاومت آنان است.
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر و قدردانی از صفات مدیرکل قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از زحمات و خدمات وی در بیش از سه دهه خدمت در بنیاد، به‌ویژه در دوران مدیریت استانی برای وی که به‌افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند آرزوی توفیق و سعادت کرد.
در این مراسم حکم انتصاب "عبدالرضا فرجیان" به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تقدیم وی شد.
عبدالرضا فرجیان معاون پیشین مدیریت و توسعه منابع انسانی بنیاد خوزستان بوده است.


همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در احکامی جداگانه‌ای، ۴ مدیر و مشاور جدید را در این اداره کل منصوب کرد.

همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در احکامی جداگانه‌ای، مدیران و مشاوران جدید را در این اداره کل منصوب کرد.

در حکمی از سوی همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جبار رضایی به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه منصوب شد.

جبار رضایی، پیش از این رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک بوده و از شاعران برجسته خوزستان که هم در شعر فارسی و هم در شعر گویشی لری بختیاری صاحب ذوق است.

وی همچنین دبیر همایش شعر گویشی «همدرنگ» است که همه ساله در شهرستان باغملک برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، همچنین حجت الاسلام و المسلمین مهدی عزیزی را به عنوان مشاور مدیرکل و رئیس حوزه مدیریت منصوب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عزیزی، سمت معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان را نیز عهده دار است.

همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موجب حکمی سرکار خانم  مهناز مهرابی‌زاده هنرمند را به سمت مشاور پژوهشی خود منصوب کرد.

مهرابی‌زاده هنرمند از اساتید دارای مرتبه علمی «پروفسوری» گروه روان‌شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز است.

وی در ردیف دانشمندان پرتالیف کشور معرفی و تا کنون موفقیت‌های بیشماری برای خود و جامعه دانشگاهیان اهواز رقم زده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد