سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان


ابتکار در تجلیل از محیط بان مجروح آبادانی: تلاش محیط بانان مایه افتخار است

آبادان- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در گفت و گویی تلفنی با ˈهادی جلالیˈ محیط بان مصدوم آبادانی جویای وضعیت جسمانی و روند درمان وی شد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، ˈ معصومه ابتکار ˈ در این تماس تلفنی ضمن کسب اطلاع از وضعیت جسمانی این محیط بان و تقدیر از رشادت وی در انجام وظیفه گفت: تلاش شما برای حفاظت از محیط زیست یک اقدام جوانمردانه بوده و برای سازمان حفاظت محیط زیست مایه افتخار است. 
وی شجاعت و ایستادگی محیط بان آبادانی در برابر متخلفان شکار و صید را ستود و افزود: سازمان حفاظت محیط زیست برای بهبودی و سلامت شما از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و در صورت صلاحدید پزشکان معالج، برای انجام معالجات به تهران منتقل می شوید. 
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: سازمان حفاظت محیط زیست موضوع دستگیری متخلفان را با جدیت دنبال می کند. 
مدیرکل و جمعی از کارکنان حفاظت محیط زیست خوزستان و فرماندار، دادستان و جمعی از مسوولان آبادان سه شنبه در بیمارستان آیت ا... طالقانی این شهر، از جلالی محیط بان مصدوم عیادت کردند. 
ˈاحمد رضا لاهیجان زادهˈ مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در جریان عیادت از جلالی ضمن کسب اطلاع از وضعیت جسمانی این محیط بان از وی بدلیل رشادت در حفاظت از محیط زیست تقدیر کرد. 
وی ضمن آرزوی بهبودی برای این محیط بان فداکار اظهار کرد: امید است هرچه زودتر با کمک نیروی انتظامی، متخلفان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شوند. 
ˈهادی جلالیˈ محیط بان آبادانی صبح دوشنبه 23 تیر،هنگام انجام وظیفه در تالاب بین المللی شادگان در جنوب خوزستان، مورد اصابت سه گلوله تفنگ شکاری متخلفان شکار و صید قرار گرفته که تعداد 86 ساچمه به بدن وی وارد شد.پزشکان حال عمومی وی را رضایت بخش ارزیابی کرده اند. 
جلالی 32 ساله اهل آبادان، و دارای دو فرزند است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد