سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

پریرا از فولاد جدا شد
ورزشی  22:33:35 1393/04/13
934-9581-5 کد خبر
RSS :: پرینتخبر آرشیوی

لوسیانو پریرا از تیم فوتبال فولاد جدا شد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری سپاهان، لوسیانو پریرا مندز ملقب به شیمبا پس از دو فصل حضور موفق در تیم فوتبال فولاد خوزستان رسما از این تیم جدا و با عقد قرارداد با باشگاه سپاهان، این تیم را در فصل چهاردهم همراهی خواهد کرد. 

مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سفر خود به برزیل مذاکرات لازم برای پیوستن پریرا به سپاهان را انجام داده بود.



فرشاد عربی: در مسابقات آسیایی راه سختی پیش رو داریم
ورزشی  8:16:28 1393/04/14
934-9681-5 کد خبر
RSS :: پرینت

ملی پوش خوزستانی ووشو می گوید تلاشمان این است که در مسابقات آسیایی روی سکوی اول قرار بگیریم ولی من و سایر ملی پوشان راه سختی را برای رسیدن به مدال داریم.

 

فرشاد عربی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: اردو های ما برای حضور در رقابت های آسیایی اینچوان کره جنوبی از 18 فروردین ماه آغاز شد و طی این سه ماهی که از شروع اردو های مان گذشته است، بیشتر روی تکنیک های مان کار کرده ایم و البته یک دوره بدنسازی هم داشته ایم.

 

وی ادامه داد: تاکنون تمام اردوهای ما در تهران بوده است و البته از روز گذشته برای برپایی اردویی تقریبا یک هفته ای به کیش آمده ایم. از نیمه دوم سال 92 لیگ برتر کشور را داشتیم که بیشتر ووشوکارانی که اکنون در اردو هستند، در لیگ بازی می کردند و به همین دلیل فکر می کنم ملی پوشان با آمادگی نسبی 50 ،60 درصدی وارد اردوهای تیم ملی شدند.

 

این ملی پوش خوزستانی بیان کرد: تاکنون تمرینات خوبی را داشته ایم و شرایط خودم نیز خوب است و خدا را شکر آسیب دیدگی نیز ندارم. تا آغاز رقابت های آسیایی، نزدیک به دو ماه و نیم دیگر مانده است که طی این مدت سعی می کنم وارد مراحل آماده سازی تالو شوم و امیدوارم که در اینچوان بتوانم نتیجه خوبی به دست آورم.

 

وی عنوان کرد: باتوجه به این که رشته ما المپیکی نیست، بازی های آسیایی از سخت ترین و مهمترین رویدادهای ورزشی ما محسوب می شود. شرایط این رقابت ها نیز با مسابقات جهانی متفاوت است، چرا که در پیکارهای جهانی هر فرمی که می زنیم یک مدال دارد ولی در بازی های آسیایی دو فرمی که می زنیم، جمع می شود و مجموع آن، یک مدال را در بر دارد و همین موضوع کار را کمی سخت تر می کند.

 

عربی با اشاره به حریفانش در این مسابقات، خاطر نشان کرد: اولین حریف ما چین است و در فرم هایی که من می زنم، کره جنوبی نیز قوی است و باتوجه به این که میزبان مسابقات نیز هست، باید روی آن حساب کنم. در کل تیم های آسیای شرقی، حریف ما محسوب می شوند ولی ما هم کار خودمان را انجام می دهیم و ان شاالله می رویم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه عنوانی را برای خود در مسابقات آسیایی متصور هستید؟ گفت: تلاش مان برای ایستادن روی سکوی اول است ولی همان طور که گفتم شرایط کمی سخت است و من و سایر ملی پوشان نیز برای رسیدن به مدال راه سختی را در پیش داریم، البته همه مجموعه در حال تلاش هستیم.

 

این ملی پوش تالو در ادامه درباره آغاز لیگ برتر ووشو، گفت: سال گذشته من با تیم پرشین بودم. لیگ ووشو آبان ماه آغاز می شود و باتوجه به این که مسابقات آسیایی بسیار مهم است، تمام تمرکز فدراسیون روی این رقابت ها است و تیم ها نیز خیلی وارد مذاکره نمی شوند.





اخلاقی و عبدولی در بین بهترین فرنگی‎کاران رنکینگ فیلا
ورزشی  11:19:13 1393/04/13
934-9481-5 کد خبر
RSS :: پرینتخبر آرشیوی

فیلا رنکینگ برترین فرنگی کاران ماه جون را اعلام کرد که در میان نفرات نخست هیچ کدام از کشتی گیران ایرانی حضور ندارند.

 

به گزارش ایسنا، در جدیدترین رده بندی فرنگی کاران جهان "حمید سوریان" (59 کیلوگرم)، در رده دوم قرار دارد. "سعید عبدولی" (71 کیلوگرم) و "حبیب الله اخلاقی" (80 کیلوگرم) رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

 

رده بندی برترین فرنگی کاران ماه جون در اوزان هشت گانه به شرح زیر است:

 

59 کیلوگرم: 1- الکساندر کاستادینوف (بلغارستان) 2- حمید سوریان (ایران) 3- مینیگان سمنوف (روسیه)

 

66 کیلوگرم: 1- ادام کوراک (روسیه) 2- حسن علیف (آذربایجان) 3- فرانک اشتابلر (آلمان) ... 7- امید نوروزی (ایران) ... 17- رامین طاهری (ایران)

 

71 کیلوگرم: 1- تاماش لورینج (مجارستان) 2- رسول چونایف (آذربایجان) 3- سعید عبدولی (ایران) ... 10- محمد کریمی (ایران)

 

75 کیلوگرم: 1- کیم هیون وو (کره جنوبی) 2- الکساندر چهرکین (روسیه) 3- آرسن جلفلکیان (ارمنستان)

 

80 کیلوگرم: 1- پیتر باشی (مجارستان) 2- سلجوق جبی (ترکیه) 3- حبیب الله اخلاقی (ایران) ... 11- یوسف قادریان (ایران)

 

85 کیلوگرم : 1- ژان بلنیوک (اوکراین) 2- رامی هیتانیمی (فنلاند) 3- ویکتور لورینج (مجارستان)

 

98 کیلوگرم: 1- آرتور الکسانیان (ارمنستان) 2- جنگ ایلدم (ترکیه) 3- بالاژ کیس (مجارستان) ... 11- مهدی علیاری (ایران)... 14- علی علیاری (ایران)

 

130 کیلوگرم : 1- رضا کایالپ (ترکیه) 2- میاین لوپز نونز (کوبا) 3- یوهان مگنوس ایورن (سوئد )... 5- بشیر باباجان زاده (ایران) ... 8- بهنام مهدی زاده (ایران)




تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان به بروجرد اعزام شد
ورزشی  15:10:16 1393/04/11
934-9381-5 کد خبر
RSS :: پرینتخبر آرشیوی

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای برپایی اولین اردوی خارج از استان خود، امروز راهی بروجرد شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از امروز برای برپایی یک اردوی 10 روز راهی بروجرد شد.

 

شاگردان باقری نیا در این اردو یک دیدار تدارکاتی با منتخب خرم آباد و احتمالا منتخب بروجرد برگزار خواهند کرد.

 

زردپوشان مسجدسلیمانی در این اردو ضمن کامل کردن مراحل بدنسازی خود، کارهای تاکتیکی را نیز آغاز می کنند.

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که اولین حضور خود را در لیگ برتر کشور تجربه می کند، تمرینات خود را از 17 خردادماه در مسجدسلیمان آغاز کردند و پس از آن به پیگیری تمرینات در اهواز پرداختند و امروز هم راهی بروجرد شدند.



3 خوزستانی به اردوی تیم‎ملی جوانان فراخوانده شدند
ورزشی  14:16:27 1393/04/11
934-9281-5 کد خبر
RSS :: پرینتخبر آرشیوی

از سوی سرمربی تیم ملی جوانان سه بازیکن خوزستانی به اردوی این تیم دعوت شدند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از فدراسیون فوتبال، علی دوستی‌مهر 26 بازیکن را جهت برگزاری اردوی آماده‌سازی، به تیم ملی جوانان دعوت کرد.

 

میثم جودکی (اراک)، ایمان سلیمی (هرمزگان)، محمدرضا کاوه و حسین مهربان (خراسان رضوی)، علی هزامی، ساسان جعفری‌کیا و کمیل حق زاده (خوزستان)، یحیی نجاریان، پیام نیازمند، سیدمجید حسینی، ماهان رحمانی، احمد گوهری، علی قلی زاده، رضا جعفری و مهدی حسین زاده (تهران)، امیر نصرآزادانی، مهدی صدقیان، میلاد داعی، آرمین سهرابیان و محمد روشندل (اصفهان)، سعید عزت‌الهی، صادق محرمی و امیرمحمد مظلوم (گیلان)، مبین عزتی (مازندران)، یوسف سیدی (آذربایجان شرقی) و علی فتحیان (فارس)، بازیکنانی هستند که به تیم ملی جوانان دعوت شدند.

 

بازیکنان دعوت شده باید عصر روز شنبه 14 تیر راس ساعت 14 خود را به کادر فنی در هتل آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند. تیم ملی جوانان روز پنجشنبه 19 تیر جهت آماده سازی و انجام چند بازی دوستانه به کشور ترکیه اعزام خواهد شد. این اردو تا 29 تیر در ترکیه ادامه خواهد داشت.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد