سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ورزشی


سرزمین صاحب نام فوتبال ایران بدون زمین چمن طبیعی

آبادان- ایرنا- رییس هیات فوتبال آبادان شرایط فوتبال این شهرستان را دردناک خواند و گفت: فوتبال آبادان سال هاست که شرایط خوبی ندارد.

«مظفر شاملی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اصلی ترین مشکل فوتبال آبادان نداشتن زمین چمن طبیعی است. در سال های اخیر به دلیل وجود مشکلات حتی یک فوتبالیست خوب از میان بازیکنان آبادان به تیم صنعت نفت معرفی نشده است.

رییس هیات فوتبال آبادان با اشاره به اینکه شرایط فوتبال آبادان روز به روز بدتر می شود، گفت: بسیاری از تیم های فوتبال آبادان تمرینات خود را در پارک ها و زمین های چمن مصنوعی انجام می دهند که به هیچ وجه جوابگوی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی نیست . بدون زمین نمی توان فوتبال بازی کرد زیرا فوتبال به زمین چمن وابسته است که متاسفانه ما از این امکان بی بهره ایم.

رییس هیات فوتبال آبادان افزود: مسوولان آبادان باید با برطرف کردن مشکلات، زمینه تحرک، پویایی و حرکت رو به جلو ورزش آبادان را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون هیات فوتبال آبادان با مشکل نبود زمین چمن طبیعی مناسب مواجه است و در برخی موارد که نیاز به زمین داریم باید از زمین چمن پالایشگاه، شهرداری و یا اداره کار استفاده کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد