سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

فارس گزارش می‌دهد
بودجه فولاد خوزستان در هاله‌ای از ابهام/ کاهش بودجه یا شایعاتی بی‌اساس

فولاد خوزستان، تیمی که در فصل گذشته توانست قهرمان لیگ شود امروز با شایعات زیادی درباره کمبود بودجه و محدودیت مواجه شده است، شایعاتی که می‌تواند این تیم را به حاشیه بکشاند.

خبرگزاری فارس: بودجه فولاد خوزستان در هاله‌ای از ابهام/ کاهش بودجه یا شایعاتی بی‌اساس

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، امروزه یکی از پرهزینه‌ترین ورزش‌های جهان، فوتبال است که چرخش مالی این ورزش در طول سال به بیش از 15 ترلیون دلار می‌رسد، این رقم باعث شده تا باشگاه‌ها که اصلی‌ترین مجرا برای تامین نقدینگی در این بازار به شمار می‌آیند برای تامین هزینه‌ها دست به سرمایه‌گذاری‌هایی در سایر بازارها به ویژه تبلیغات بزنند، از این‌رو تا حد زیادی مشکلات اعتباری در تیم‌های دولتی در کشور باعث می‌شود تا فراز و فرود‌هایی برای این ورزش به وجود آید، حال و روز قهرمان لیگ برتر در فصل آینده در هاله‌ای از ابهام است، بسیاری بر این باورند که فولاد خوزستان به دلیل انتخاب اسکوچچ با مشکل مالی مواجه شده است زیرا مربیان بزرگ‌تری برای حضور در فولاد خوزستان وجود داشت که این تیم را تحویل بگیرند و مدافع جایگاه قهرمانی باشند.

تا حد زیادی خالی ماندن دست تیم‌ فولاد خوزستان از بازیکن و به توافق نرسیدن با برخی از بازیکنان تاثیرگذار در این تیم نشان از کاهش اعتبارات و بودجه این تیم قهرمان و پرطرفدار دارد ولی این مسئله بارها از سوی دست اندرکاران فولاد خوزستان تکذیب شده است.

* محدودیتی ندارم

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: درست است که در جذب بازیکن خیلی چشم‌گیر وارد نشده‌ایم ولی باید بدانید که بر اساس نظرات سرمربی بازیکن جذب کرده‌ایم و در این زمینه محدودیت وجود ندارد.

سیف‌الله دهکردی با بیان اینکه فولاد خوزستان باید در فصل نقل و انتقالات قدری قوی‌تر کار می‌کرد ولی هر اقدامی انجام شده بر اساس نظرات سرمربی تیم بوده است افزود: در این زمینه انتخاب کننده سرمربی بوده و تنها جذب کننده و تامین کننده شرایط برای حضور بازیکن در تیم بر عهده کادر تیم است.

وی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان تیم‌های پایه‌ قوی دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس نظر مثبت سرمربی تیم و سیاست کلی فولاد خوزستان از بازیکنان تیم‌های پایه استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در این زمینه از همه شرایط موجود در آکادمی فولاد خوزستان استفاده می‌کنیم تا تیم از نظر بازیکن با مشکل مواجه نشود.

مدیر عامل فولاد خوزستان در این باره که فولاد خوزستان مشکل اعتبار ندارد، ادامه داد: شایعات در این بازار فوتبال بسیار زیاد است، تیم‌هایی که از لیگ برتر به دسته‌های پایین‌تر سقوط کرده‌اند و نتیجه نمی‌گیرند در شرایط کنونی باید برای فولاد خوزستان شایعه سازی کنند ولی فولاد خوزستان در همه رده‌های تیمی در مسابقات نتیجه گرفته و این نشانه توانمندی کادر تیم و مدیریت صحیح است.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا این روند برای فولاد خوزستان ادامه داشته باشد.

دهکردی با اشاره به برنامه‌ریزی برای لیگ آینده گفت: برای حضور در لیگ چهاردهم و دفاع از جایگاه قهرمانی با قدرت تلاش می‌کنیم و در این زمینه برنامه‌ریزی جامعی در نظر گرفته شده است که فولاد خوزستان با کسب موفقیت‌های مجدد هواداران خود را شاد کند.

وی اضافه کرد: دفاع از جایگاه قهرمانی برای فولاد خوزستان در لیگ چهاردهم بسیار اهمیت دارد، انتظار هواداران بسیار بالا رفته است و باید برای رضایت آنها در جذب بازیکن و کسب نتیجه بیشتر تلاش کرد.

دهکردی تصریح کرد: فولاد خوزستان در اهواز و سایر شهرهای خوزستان دارای طرفداران پرتعدادی است که برای رضایت آنها باید بیش از این حرف‌ها تلاش کرد.

حمایت از فوتبال تنها حضور در ورزشگاه و سردادن شعار نیست

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: فوتبال خوزستان پراستعدادترین فوتبال در کشور است و اکثر ستاره‌های فوتبال در خوزستان پرورش یافته و از این خطه به کشور و جهان معرفی شده‌اند.

سیدشریف حسینی با بیان اینکه به همین دلیل باید برای حمایت از فوتبال در خوزستان گام‌های بلندی برداشته شود افزود: حمایت از فوتبال تنها حضور در ورزشگاه و سردادن شعار نیست، بلکه حمایت معنوی و رفع مشکلات در این حوزه نیز می‌تواند به نوعی حمایت از فوتبال به شمار آید.

وی با اشاره به شرایط بودجه فوتبال ادامه داد: تیم‌های خصوصی در بخش تامین هزینه‌ها مستقل عمل می‌کنند و نمی‌توان در این زمینه به مسائل داخلی تیم‌ها وارد شد ولی تنها می‌توانیم تاکید کنیم که فوتبال خوزستان شایسته بیش از این چیز‌هاست و باید کوشید تا تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر به جایگاه واقعی خود برسند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس برای حمایت از تیم‌های خوزستانی هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم زیرا این تیم‌ها امید مردم خوزستان در میادین ورزشی به شمار می‌آیند و برای افزایش هویت خوزستانی و روحیه نشاط در استان حمایت از این تیم‌ها را وظیفه خود می‌دانیم.

کاهش بودجه تیم‌های ورزشی به ویژه فولاد خوزستان، شایعه باشد یا واقعیت، نباید بر کیفیت فوتبال این تیم تاثیر بگذارد و نباید دلیلی برای حاشیه‌سازی برای این باشگاه شود.

مدیران این تیم باید از پرداخت به حاشیه‌ها دوری کنند و در راستای تقویت تیم و دفاع از جایگاه قهرمانی تلاش کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930409000547#sthash.t9uJc5kP.dpuf
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد