سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان


مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان:
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان دیگر به محدوده خود اضافه نکند و طرح‌های توسعه را به نقاط دیگری از شهر یا استان منتقل کند.

احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز اظهار کرد: شرکت فولاد خوزستان به دلیل مجاورت با منازل مسکونی و قرار گرفتن در محدوده شهر، باید طرح‌های توسعه خود را به نقاط دیگر شهر منتقل کند و طرح توسعه در محدوده فولاد نداشته باشیم.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری اهواز برای تکمیل رینگ شرقی کمربند سبز که حداقل 350 هکتار زمین مهیا برای این امر در دسترس است.

لاهیجان‌زاده گفت: در بحث 70 هکتار اراضی مجاور شرکت فولاد خوزستان که در ضلع جنوبی این شرکت و پشت بازار آهن‌فروشان قرار دارد، مقدار زیادی فاضلاب شهری تجمع یافته است که ضرورت دارد به سرعت با همکاری فولاد خوزستان و شهرداری اهواز این محل پاکسازی و ساماندهی و به فضای سبز مناسب تبدیل شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان یادآور شد: تمام جاده‌های منتهی به فولاد خوزستان چه از سمت محدوده شهر و چه خارج از شهر باید به نحو مناسبی ساماندهی شوند به ویژه جاده منتهی از سمت منطقه پاداد وضعیت بسیار نامناسبی دارد که باید با کمک شهرداری این وضعیت اصلاح شود.

وی تصریح کرد: شرکت فولاد علاوه بر اصلاح اطراف خود، در داخل شرکت نیز لازم است تا پایان سال 94 اقدامات مهمی انجام شود که در سال 95 فولاد استاندارد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از واحدهای نیازمند اصلاح در این شرکت، بخش بازیافت سرباره‌ها است که دود زرد رنگی از این واحد خارج می‌شود و سریعا باید اقدامی برای رفع آن انجام شود.

لاهیجان‌زاده گفت: در بحث مصرف آب نیز این شرکت که حداکثر استفاده از آب تصفیه‌خانه‌های صنعتی و انسانی را دارد، باید وارد چرخه استفاده کند تا میزان آب مصرفی فولاد به حداقل برسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد