سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان



سرهنگ صالحی:
قرارگاه مبارزه با سرقت در استان خوزستان راه اندازی می شود/ دستگیری 543 سارق در یک هفته
اهواز – خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در استان خوزستان گفت: در مدت زمان یک هفته ای که این قرار گاه راه اندازی شده است 543 سارق در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شده است.

 به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید محمد صالحی، ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در استان خوزستان عنوان کرد: این قرارگاه به صورت هم زمان در سراسر کشور از تاریخ 25 تا 31 خرداد ماه در راستای برخورد با سارقین و مجرمین حرفه ای راه اندازی شده است.

وی کشف 30 دستگاه خودرو و  صد و 33 دستگاه موتور سیکلت را از جمله کشفیات نیروی انتظامی استان خوزستان در طول یک هفته برشمرد و افزود: در این یک هفته همچنین 40 فقره کیف قاپی و 23 مورد موبایل قایی نیز کشف شد و به صورت کلی کشفیات نیروی انتظامی استان به 851  مورد می رسد و  در همین راستا 543  نفر از سارقین حرفه ای نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به افزایش 23 درصدی کشفیات نیروی انتظامی استان در خردادماه سال جاری به نسبت همین بازه زمانی در سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه در این بازه زمانی در مقایسه با سال گذشته سرقت های خشن مانند سرقت مصلحانه از بانک ها و طلافروشی ها در استان رخ نداده است.

سرهنگ صالحی ضمن تشریح عملکرد پلیس مبارزه با موارد مخدر استان در این یک هفته عنوان کرد: ما در سال جاری شاهد افزایش 22 درصدی دستگیری مجرمین در این حوزه بوده ایم همچنین کشفیات پلیس در این حوزه مواد مخدر صنعتی و سنتی  42 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: مجموع تصادفات جاده ای استان در خرداد ماه سال جاری در  مقایسه با خرداد ماه سال گذشته 16 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ صالحی  با بیان اینکه، نیروی انتظامی استان خوزستان تمعهیدات لازم را برای برخورد با روزه خواران در سطح شهر اندیشیده است اظهار کرد: البته این نکته نیزقابل ذکر است که برخورد با این افراد به صورت لسانی خواهد بود.

سرهنگ صالحی با اشاره به برنامه های نیروی انتظامی استان در شب های قدر اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان و در ساعات نزدیک به اذان مغرب به خصوص در شب های پر فضیلت قدر نیروهای پلیس به صورت نامحسوس در سطح شهر به گشت زنی مشغول هستند.

کاهش تصادفات جاده ای استان در چهار سال گذشته

 رئیس پلیس راه استان خوزستان نیز با حضور در این نشست با اشاره به کاهش تصادفات جاده ای در استان خوزستان در چهار سال گذشته به صورت پیاپی عنوان کرد: درصد بالایی از تصادفات در راه های استان ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه بوده و همچنین انحراف به چپ رانندگان نیز در رتبه دوم علل تصادفات جاده ای استان قرار دارد.

قاسم قدرتی افزود: با توجه به اینکه مسیر ارتباطی دو شهرستان حمیدیه و سوسنگرد  تعریض شده اما  متاسفانه هیچ گونه علائم و خطوط جدا کننده بین دو مسیر کار گذاشته نشده و این مسئله موجب گیج شدن رانندگان می شود. متاسفانه چند روز پیش تصادفی در  این محور رخ داد که منجر به کشته شدن شش نفر از هم استانی های ما شد.

وی با اشاره به لزوم ارتقا زیر ساخت های جاده ای در استان عنوان کرد: در صورتی که اقدامات اساسی در این بخش انجام شود به طور حتم شاهد کاهش تصادفات جاده ای خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد