سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

وضعیت مبهم فولادخوزستان برای فصل آینده؛دست خالی اسکوکیچ برای تکرار قهرمانی

     
رهیاب نیوز : برخی مسوولان فولاد به اسکوچیچ گفته بودند که تمام بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند!


به گزارش رهیاب نیوز؛کسب اطلاع از اوضاع وخیم تیم فوتبال فولاد خوزستان کار چندان سختی نیست! نگاهی گذرا به لیست بازیکنان خروجی و ورودی این تیم به وضوح گویای ضعف این باشگاه در یارگیری است. این تیم تعدادی از مهره‌های تأثیرگذار خود از جمله سوشا مکانی، غلامرضا رضایی، عبدالله کرمی و... را از دست داده و هیچ بازیکن شاخصی جذب نکرده.
فولادی‌ها حتی در برنامه‌های آماده سازی هم ضعیف عمل می کنند و در حالیکه اسکوچیچ درخواست برگزاری اردوی ارمنستان را داشت اما این اردو به طور عجیبی لغو شد و کاروان فولاد راهی کرج شدند.
هرچند وضعیت فولاد از همان ابتدا هم قابل پیش بینی بود اما سوال مهمی که ذهن هر اهل فوتبالی را به خود مشغول می‌ساخت این بود که چرا دراگان اسکوچیچ حاضر شد، با وجود تمام این سختی‌ها هدایت تیمی را برعهده بگیرد که به واسطه قهرمانی در فصل پیش توقعات زیادی از آن می‌رود و در عوض هیچ ارتقای امکاناتی برای رسیدن به موفقیت بیشتر نداشته!
ماجرا از این قرار است که براساس شنیده‌ها برخی مسوولان فولاد در مذاکره با اسکوچیچ ابتدا اظهار کرده بودند که تمام بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند اما بعد از اینکه اسکوچیچ قرارداد را امضا می‌کند، کاشف به عمل می آید که قرارداد فولاد با تعداد زیادی از بازیکنان به اتمام رسیده بوده و آن‌ها به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه های دیگر می‌شوند.
حالا اسکوچیچ مانده و تیمی که به هیچ عنوان شبیه تیم فصل پیش نیست اما توقعات از آن دو برابر فصل گذشته است. همین موضوع هم به شدت او را از وضعیت موجود شاکی کرده است!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد