سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی


ارسال به دوستان
نماینده اهواز:
مدیران بومی به وضعیت خوزستان بیشتر اشراف دارند

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه انتصاب مدیران غیربومی به صلاح استان خوزستان نیست، گفت: مدیران غیربومی تا بخواهند استان را بشناسند یک سال از عمر کاری آنها گذشته است.

خبرگزاری فارس: مدیران بومی به وضعیت خوزستان بیشتر اشراف دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید شکرخدا موسوی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: هر مجموعه‌ای باید به صورت تیمی کار کند و هر تیمی به یک سرمربی نیاز دارد؛ در مجموعه آب و فاضلاب خوزستان نیز کار زمین مانده بسیار است.

وی افزود: مردم استان خوزستان مهمان‌نواز هستند و این مهمان‌نوازی آنها در طول دوران هشت سال دفاع مقدس به کشور ثابت شده است؛ پس از آن دوران، استان حدود 20 سال از سایر استان‌های کشور از توسعه عقب ماند.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در مجموعه آب و فاضلاب خوزستان مدیران بسیاری وجود دارد که بتوانند پست مدیریت این شرکت را تصدی کنند؛ مسئولان کشوری باید انتخاب درستی داشته باشند چراکه مدیران غیربومی تا بخواهند استان را بشناسند یک سال از عمر کاری آنها گذشته است.

موسوی با اعلام اعتراض خود نسبت به انتخاب مدیر غیربومی تصریح کرد: نمایندگان مردم هفت گزینه برای تصدی مدیریت آب و فاضلاب استان را به مسئولان کشوری معرفی کردند ولی متاسفانه هیچ کدام از این گزینه‌ها مورد قبول واقع نشد؛ گرچه حمایت خود را از مدیر جدید اعلام می‌کنیم ولی می‌شد تصمیم بهتری در این زمینه اتخاذ شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930331001119#sthash.9sanhauI.dpuf




نماینده مردم آبادان در مجلس:
نمایندگان خوزستان برای جلوگیری از انتقال آب کارون محکم ایستاده‌اند

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه نمایندگان خوزستان برای جلوگیری از انتقال آب کارون محکم ایستاده‌اند، گفت: هنوز در برخی از شهرستان‌های خوزستان آب به صورت جیره‌بندی است.‌

خبرگزاری فارس: نمایندگان خوزستان برای جلوگیری از انتقال آب کارون محکم ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جواد سعدون‌زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در این دوره انسجام و موضع‌گیری جالبی در ارتباط با مسئله آب استان داشتند؛ در استان آبی باید باشد که این سیستم بتواند آن را مدیریت کند.

وی افزود: اقدام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری وزیر نیرو در ارتباط با ممانعت از طرح انتقال آب از سرچشمه‌های رودخانه کارون در قالب دو پروژه تونل آبی بسیار شایسته بود و محکم بر ادامه این تصمیم خواهند ماند و هرگونه ادقام به استیضاح در مورد بازگشت این تصمیم را به شکست خواهند کشاند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان خوزستان در بخش آب و فاضلاب که یکی از شاخص‌های رشد است، با ایده‌آل خود فاصله بسیار دارد؛ در مهم‌ترین دژهای انقلاب اسلامی نباید از مشکل تأمین آب شرب صحبت کرد.

سعدون‌زاده با تأکید بر اینکه مسئولان پروژه آبرسانی غدیر را وجه همت خود قرار دهند، ادامه داد: امیدواریم با استفاده بهینه از منابع این پروژه‌ها به زودی محقق شوند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930331001151#sthash.wxSZYJk0.dpuf


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد