سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان خبر داد
حضور اسنوکربازان خوزستانی در مصر

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان از حضور اسنوکربازان خوزستانی در مسابقات 6 توپ اسنوکر مصر خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور اسنوکربازان خوزستانی در مصر

محمدعلی چابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز از حضور دو اسنوکرباز استان در مسابقات 6 توپ اسنوکر مصر خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از 28 خردادماه سال جاری آغاز شده و به مدت یک هفته در این کشور ادامه خواهد داشت.وی اضافه کرد: حسین وفایی در سال جاری عنوان قهرمانی زیر 21 سال جهان را به‌دست آورد و احسان حیدری‌نژاد هم ماه گذشته عنوان سوم اسنوکر آسیا را به خود اختصاص داد.رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان بیان کرد: از مسئولان ستادی شرکت‌ها خواهشمندم که نگاه ویژه به این ورزشکاران داشته باشند. مطمئنا این بازیکنان می‌توانند عناوین خوبی از این رقابت‌ها برای استان و ایران کسب کنند ولی باز هم می‌گویم که باید به آنها توجه ویژه‌ای شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930329000164#sthash.uNNsMB6r.dpuf





سرمربی تیم دوومیدانی تیپ 192 زرهی اهواز خبر داد
حضور تیم دوومیدانی تیپ 192 زرهی اهواز در رقابت‌های قهرمانی نزاجا کشور

سرمربی تیم دوومیدانی تیپ 192 زرهی اهواز از حضور تیمش در رقابت‌های قهرمانی نزاجا کشور خبر داد.


علی‌فرج روئین‌تن امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سال گذشته در رقابت‌های دوومیدانی نزاجا کشور عنوان دوم را با کسب 29 امتیاز به دست آوردیم و امسال با تمرینات خوب و فراهم شدن امکانات ورزشی که داریم قطعاً می‌توانیم مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کنیم.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها با بیش از 60 تیم از استان‌های مختلف روزهای یکم تا هفتم تیرماه به میزبانی فرماندهی تیپ 55 هوابورد شیراز برگزار می‌شود.

سرمربی تیم دوومیدانی تیپ 192 زرهی اهواز، اعضای تشکیل‌دهنده تیم اعزامی به این دوره از مسابقات را منصور عفری قهرمان 800 متر رقابت‌های ارتش و جوانان ایران، حجت‌الله شریف‌پور قهرمان پرش ارتفاع ارتش و نفر دوم پرش سه گام، سلمان ترابی، پوریا پیران، هادی حسنوند، پیمان سهپر، رضا سالاری، امین خارکن، احسان آرپناهی، احمد ساکی و جهان رمضانی‌به و امید اصغریان به عنوان مربی و سرپرست عنوان کرد.وی ادامه داد: تیم دوومیدانی تیپ 192 زرهی اهواز در ماده‌های یکصد، 800، 400*4 امدادی، 10 هزار، یک‌هزار و 500، 5 هزار، 10 هزار متر و پرش ارتفاع، پرش سه گام، پرتاپ دیسک، پرتاپ وزنه و پرتاپ نیزه در رقابت‌های قهرمانی نزاجا کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.روئین‌تن در پایان در خصوص آمادگی تیم خود عنوان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته نیزه نداشتیم، جهت تمرین و شرکت در این ماده، امسال با تجهیز امکانات ورزشی و تمرینات خوبی وارد شدیم و امید داریم که عنوان نخست مسابقات را از آن خود کنیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930329000199#sthash.QgMKsnri.dpuf





ارسال به دوستان
برای حضور در رقابت‌های کشوری
دوچرخه‌سواران خوزستانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: تیم دوچرخه‌سواری آقایان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور که در تهران برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

خبرگزاری فارس: دوچرخه‌سواران خوزستانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

محمدعلی چابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تیم دوچرخه‌سواری آقایان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور که در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.وی اضافه کرد: این رقابت‌ها از سی‌ام خردادماه تا دوم تیرماه سال جاری با حضور تیمی‌هایی از سراسر کشور برگزار می‌شود.سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری خوزستان افزود: رضا رشنو، رضا منده‌زاده، حسین شبانی و دانیال روسی دوچرخه‌سواران خوزستانی هستند که با سرپرستی محمد باوی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.وی ادامه داد: تیم استان در آمادگی خوبی به سر می‌برد و امیدواریم که بتواند در این مسابقات خوش بدرخشد.چابک در پایان گفت: این مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930329000188#sthash.JObTDKYJ.dpuf





رئیس هیئت ووشو خوزستان:
ووشوکاران خوزستانی به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند

رئیس هیئت ووشو خوزستان از حضور ووشوکاران خوزستانی در مسابقات کشوری خبر داد.

خبرگزاری فارس: ووشوکاران خوزستانی به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند

امیر هواشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: رقابت‌های خواچوان ووشو کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم خواچوان استان خوزستان به این پیکارها اعزام خواهد شد.وی گفت: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.رئیس هیئت ووشو استان خوزستان افزود: ووشوکاران در دو بخش ساندا (مبارزه) و تالو(اجرای فرم) از پنجم تا ششم تیرماه در این استان به رقابت می‌پردازند.وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان متولدین 78 تا 81، رده جوانان متولدین 75 تا 78 و بزرگسالان نیز متولدین 75 تا 58 می‌توانند در این مسابقات حضور یابند.هواشمی در پایان بیان کرد: به نفرات برتر نیز حکم قهرمانی همراه با هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930329000174#sthash.SGo3XEAq.dpuf




افتخاری دیگر برای خوزستان
2 کشتی‌گیر ایذه‌ای در مرحله نهایی مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان

کشتی‌گیران ایذه‌ای به مرحله نهایی مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی تیم ملی راه یافتند.

خبرگزاری فارس: 2 کشتی‌گیر ایذه‌ای در مرحله نهایی مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، پیام بویری و رامین طاهری با شرکت در مسابقات مختلف کشوری جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی تیم ملی را دریافت کردند.این دو قهرمان ایذه‌ای تیم ملی کشتی فرنگی کشور با شرکت در مسابقات مهم کشوری و کسب مقام‌های برتر این مسابقات جزو نفرات نهایی مسابقات انتخابی کشتی فرنگی بزرگسالان انتخاب شده و جواز حضور در این مسابقات را کسب کردند.پیام بویری کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم و رامین طاهری کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرم مسابقات جهانی جوانان در مردادماه در شهر زاگرب کرواسی خواهند بود.


ابن قاسم خبر داد:
شریفات قرارداد خود را با فولاد خوزستان تمدید کرد/ تمرینات قهرمان لیگ برتر آغاز شد
اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اسماعیل شریفات بازیکن خوزستانی این تیم قرارداد خود برای فصل آینده را با این باشگاه تمدید کرد.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:  اسماعیل شریفات در فصل گذشته که فولاد قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شد، یکی از مهره های تاثیرگذار ما بود به همین دلیل باشگاه تمایل داشت که قرارداد این بازیکن اهل شهرستان رامشیر در استان خوزستان را تمدید کند.

وی افزود: این بازیکن پس از مذاکره با مسئولان باشگاه فولاد و انجام توافقات نهایی، با حضور در هیئت فوتبال خوزستان قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با تیم فولاد خوزستان تمدید کرد.

ابن قاسم یادآور شد: فولاد پیش از این نیز با مهرداد جماعتی برای دو فصل و شهاب کرمی برای سه فصل دیگر تمدید قرارداد کرده بود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین از آغاز تمرینات تیم بزرگسالان این باشگاه خبر داد و گفت: تمرینات بازیکنان این تیم از شامگاه جمعه در زمین اختصاصی این تیم در اهواز زیر نظر سرمربی جدید تیم آغاز شد.

وی افزود: دراگان اسکوچیچ برخی از بازیکنان را از خارج از باشگاه فولاد و بخش دیگر را از تیمهای پایه فولاد به تمرینات فراخواند تا عملکرد آنها برای پیوستن به فولاد برای فصل آینده را زیر نظر بگیرد.

ابن قاسم افزود: همچنین اسکوچیج امروز بازی دو تیم امید فولاد و جوانان فولاد خوزستان که تنی چند از بازیکنان آنان در تیم ملی این دو رده عضویت دارند را مورد ارزیابی قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، فولاد خوزستان در دوره قبل لیگ برتر باشگاه های کشور ضمن کسب عنوان قهرمانی، مجوز حضور در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را نیز به دست آورد.

تاکنون خروج سوشا مکانی و عبدالله کرمی از تیم فولاد قطعی شده و به نظر می رسد غلامرضا رضایی و پریرا دو مهاجم فولاد خوزستان نیز قصد حضور در تیم های دیگری را دارند و این در حالی است که فولاد خوزستان تاکنون بازیکنی را جذب نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد