سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


شریفات با فولاد یک ساله تمدید کرد
ورزشی  19:31:8 1393/03/28
933-20481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

اسماعیل شریفات با تیم فوتبال فولادخوزستان تمدید کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، شریفات بعد از ظهر چهارشنبه با حضور در هیات فوتبال خوزستان قرارداد خود را برای یک فصل با فولاد تمدید کرد.فولاد پیش از این نیز با مهرداد جماعتی برای دو فصل و شهاب کرمی برای سه فصل تمدید قرارداد کرده بود.




برترین‌های رالی خانوادگی در اهواز تجلیل شدند

در مراسمی از 15 نفر برتر رقابت‌های رالی خانوادگی در اهواز تجلیل شدند.

خبرگزاری فارس: برترین‌های رالی خانوادگی در اهواز تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خوزستان صبح امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های رالی خانوادگی در اهواز اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) یک دوره مسابقه رالی خانوادگی در اهواز برگزار شد که نفرات اول تا پانزدهم این رقابت مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

ابراهیم جوانمردی افزود: این مسابقه به منظور ترویج فرهنگ ترافیک ایمنی و پر کردن اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها و رعایت قوانین در اهواز انجام شده است.

در این مراسم کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان، علیزاده نماینده پلیس راهور اهواز، شفیع‌پور شهردار منطقه یک اهواز و نجفی معاون ایمنی و آتش‌نشانی اهواز و تعدادی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930329000209#sthash.3M6d0COl.dpuf





انتخابی قهرمانی کشور
بـرگـزاری مسابقـات قهرمـانی پـرورش انـدام بـاشگاه‌هـای استـان خـوزستـان

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: مسابقات قهرمانی پرورش اندام باشگاه‌های استان در سه رده سنی برای انتخابی قهرمانی کشور در اهواز برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: بـرگـزاری مسابقـات قهرمـانی پـرورش انـدام بـاشگاه‌هـای استـان خـوزستـان

علی رفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه مسابقات قهرمانی پرورش اندام باشگاه‌های استان در سه رده سنی برای انتخابی قهرمانی کشور در اهواز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات در رده‌های سنی جوانـان، بـزرگسالان و پیشکسوتـان روز دهم مردادماه سال جاری در سالن نامجو اهواز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در وزن‌کشی از ورزشکارانی که پوست بدن غیربهداشتی، ژنیکوماستی، جوش‌های بدخیم، خالکوبی‌های غیراخلاقی، موی بلند و تزریق سینتول دارند، جلوگیری خواهد شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خوزستان ادامه داد: وزن‌کشی مسابقات نهم مردادماه ساعت 9 تا 12 صبح در محل سالن مسابقات برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از حضور تیم‌ها و ورزشکارانی که در مراسم وزن ‌شرکت نکرده باشند، در مسابقات جلوگیری به عمل می‌آید همچنین کنگره مسابقات بلافاصله بعد از وزن‌کشی اجرا خواهد شد.

رفیع‌زاده تاکید کرد: ورزشکاران باید در هنگام وزن‌کشی اصل شناسنامه عکس‌دار غیرمخدوش و کارت ملی خود را به همراه کارت بیمه ورزشی معتبر سال 93 به کمیته برگزاری مسابقات و داوران مربوطه تحویل دهند.

وی بیان کرد: در هنگام وزن‌‌کشی، ارائه کارت شناسایی ورزشی الزامی است و از حضور ورزشکاران و مـربیانی که فاقد این کارت باشند در مسابقه جلوگیری می‌شود و در ضمن همه مربیـان باید دارای کارت مـربیگری پـرورش انـدام باشند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با بیان اینکه نحوه برگزاری مسابقه از لحاظ فنی و انضباطی و داوری بعد از وزن‌کشی اعلام خواهد شد، ادامه داد: رنگ بدن نباید غیرطبیعی باشد و البته مورد تایید نماینده کمیته داوران در وزن‌کشی قرار گیرد و همچنین همه تیم‌ها باید از هیئت مربوطه در شهرستان‌ها و بخش‌ها معرفی نامه داشته باشند.

وی گفت: مسابقات رده سنـی جـوانان در اوزان 75- و 75+ کیلوگرم و در رده سنـی بـزرگسالان در اوزان 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 100- و 100+ کیلوگرم است.

رفیع‌زاده با بیان اینکه برای حضور در رده سنـی جـوانان، متولدیـن 72 به  بالا حق شرکت دارند تصریح کرد: رده سنی پیشکسوتـان دارای دو رده سنی 45 تا 49 سال در دسته وزنی 70، 80، 90، 90+ و 50  تا 59 سال 80- و 80+ و 60 سال به بالا بـدون احتساب وزن است.

وی افزود: همچنین همه ورزشکاران در رده سنی پیشکسوتان باید دارای گواهینامه سلامت از پزشک باشند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خوزستان خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و به تیم‌های اول تا سوم جام قهرمانی اهدا خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: فقط افرادی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند که در مسابقات استانی حضور داشته باشند و توسط رئیس کمیته معرفی شوند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930329000138#sthash.4EFpvMna.dpuf





چهار بانوی بسکتبالیست آبادانی به تیم منتخب بانوان خوزستان دعوت شدند

آبادان- ایرنا- رییس هیات بسکتبال آبادان گفت: چهار بانوی بسکتبالیست آبادانی توسط کادر فنی تیم منتخب نوجوانان استان خوزستان به اردوی این تیم دعوت شدند.

ˈ محسن داوری ˈ عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ˈ سارا و فریبا حسنی نژادˈ، ˈمهسا پور فرخˈ و ˈزهرا شریفیˈ از تیم هیات بسکتبال آبادان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم منتخب نوجوانان خوزستان می باشند.

وی با اشاره به آغاز تمرینات اردوی آماده سازی این تیم از هفته آینده اظهار کرد: این چهار بازیکن از ابتدای هفته جاری در تمرینات تیم منتخب خوزستان حضور می یابند تا برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور آماده شوند.

رییس هیات بسکتبال آبادان افزود: این مسابقات به صورت متمرکز در یکی از استان های کشور برگزار می شوند.

وی تصریح کرد: به طور حتم این چهار بازیکن می توانند بازیکنان تاثیرگذاری در مسابقات قهرمانی کشور برای خوزستان باشند.ک/3

 


مقدم: مقابل تیم فوتسال یاران جوان بندرعباس فرصت اشتباه کردن نداریم

آبادان- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال شهید جهان نژادیان آبادان در خصوص دیدار این تیم برابر یاران جوان بندرعباس گفت: با توجه به شرایط نامناسب تیم در جدول مقابل یاران جوان بندرعباس فرصت اشتباه کردن نداریم.

ˈ احمد مقدم ˈ عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ما در بحران به سر می برد و برای فرار از این بحران فردا مقابل یاران جوان بندرعباس محکوم به پیروزی هستیم.

وی اظهار داشت: این بازی برای ما مانند یک فینال است زیرا کسب سه امتیاز این دیدار امید ما را برای ماندن در لیگ دسته دوم افزایش می دهد.

سرمربی تیم فوتسال شهید جهان نژادیان آبادان با اشاره به داشتن شناخت نسبی از یاران جوان بندرعباس افزود: نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کرده ایم.

وی گفت: شرایط ما در جدول مناسب نیست و در بازی فردا به هیچ وجه فرصت اشتباه کردن نداریم.

وی افزود: باید از ابتدای بازی روی به بازی تهاجمی بیاوریم و حریف را تحت فشار قرار دهیم تا به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتسال شهید جهان نژادیان آبادان اظهار کرد: باید مراقب ضد حملات و موقعیت های حریف نیز باشیم.

وی افزود: امیدواریم فردا تماشاگران آبادانی برای حمایت از تیم ما به سالن بیایند تا به کمک آنها در این دیدار به پیروزی برسیم.

تیم فوتسال شهید جهان نژادیان آبادان فردا(پنجشنبه) در هفته نهم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های ایران میزبان تیم یاران جوان بندرعباس می باشد.ک/3




سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک خبر داد
حضور 4 کشتی‌گیر فرنگی‌کار نوجوان اندیمشکی در مسابقات جهانی اسلواکی

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک از انتخاب چهار کشتی‌گیر نوجوان فرنگی‌کار اندیمشکی برای شرکت در مسابقات جهانی اسلواکی خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور 4 کشتی‌گیر فرنگی‌کار نوجوان اندیمشکی در مسابقات جهانی اسلواکی

ساسان بازگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک از انتخاب 4 کشتی‌گیر نوجوان فرنگی کار اندیمشکی برای شرکت در مسابقات جهانی اسلواکی خبر داد و اظهار کرد: این کشتی‌گیران برای شرکت در رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان که در روزهای 23 تا 30 تیرماه در کشور اسلواکی برگزار می‌شود انتخاب شدند.

وی افزود: این کشتی‌گیران پویا ناصرپور 46 کیلوگرم، کرامت عبدولی 58 کیلوگرم، مهدی زیدوند 63 کیلوگرم و آرمان علیزاده در وزن 76 کیلوگرم هستند که از سوی کادر فنی تیم ملی برای شرکت در این مسابقات انتخاب شده‌اند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک اضافه کرد: همچنین سیامک قیطاسی از مربیان کشتی اندیمشک نیز به عنوان مربی همراه با کشتی‌گیران به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان قطب اصلی کشتی فرنگی کشور در رده‌های مختلف سنی است و کشتی‌گیران این شهرستان همواره در مسابقات بین‌المللی و جهانی برای کشور افتخارات زیادی را کسب کرده‌اند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930328000451#sthash.ygWrk3PP.dpuf


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد