سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از امیدیه


انتقاد پایش از غذای بیمارستان امام رضا(ع) امیدیه +عکس

     
رهیاب نیوز :برنامه پایش این هفته در قسمت پایش مردمی با نمایش عکسی از وضعیت غذای بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان امیدیه انتقاد کرد . در عکس ارسالی برای این برنامه از طرف یک بیینده ، غذای این بیمارستان را نشان می دهد که در آن یک بال مرغ و گوجه پخته نشده است .


به گزارش رهیاب نیوز به نقل از  امید نیوز امیدیه ،کیاداوود اسفندیاری مجری این برنامه در مرود این عکس گفت : حتی حاضر نشدند گوجه را سرخ کنند ، مرتضی حیدری مجری معروف تلویزیون با کنایه گفت : شانس اورده اند که به جای مرغ گوش درنیامده است .

 

ناصر فکوهی جامعه شناس برجسته کشور در مورد این عکس  و سایر عکس های پایش مردمی گفت : مردم در واقعیت زندگی اجتماعی خود با این نکته های ریز زندگی می‌کنند ، مردم در کتاب‌های قانون و مجلس زندگی نمی‌کنند . این‌گونه صحنه‌ها آسیب‌های فراوانی به سیستم رانندگی و شناختی ، روستایی و شهری ما بی نهایت آسیب می‌زند . باید صدها تصویر و صحنه دیگری ببینند تا این تصویر از ذهن ان‌ها پاک شود .

فکوهی گفت : در حال حاضر در جامعه شناسی مدرن به این نکته برگشتیم که نکات ریز اهمیتی به مراتب بیشتر از ساختارهای بزرگ دارد ، فرض کنید قانونی گذاشته می‌شود که چیزی در ان قانون ممنوع می‌شود ولی عدم رعایت کوچک قانون می‌تواند کل ان قانون را زیر سؤال ببرد . 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد