سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان


داستان دختر ۱۳ ساله آبادانی که ربوده شد / مردم خیالشان راحت باشد؛خفاشی در کار نبود!

     
رهیاب نیوز :در چند روز گذشته داستان ربودن دختر 13 ساله آبادانی فضا را برای دامن زدن به شایعه خفاش دختران مهیا کرده بود که البته…


رهیاب نیوز:یک مقام امنیتی در گفت و گو با عصر آبادان با اعلام این خبر اظهار داشت: روز سه شنبه ۱۳ خرداد خبری مبنی بر مفقود شدن یک دختر ۱۳ ساله اهل روستای تنگه از توابع آبادان به دست مان رسید.

وی افزود: ظاهراً این دختر از صبح برای شرکت در یک آزمون به مدرسه مراجعه می کند اما تا چند ساعت به خانه بر نمی گردد و خانواده وی پلیس را در جریان این اتفاق قرار می دهد.

این مقام آگاه در ادامه گفت: این موضوع به دلیل اینکه اخیراً شایعات غلطی پیرامون ربایش دختران توسط یک گروه وهابی منتشر شده بود ، بسیار حائز اهمییت بود و به همین دلیل همه دستگاه های مربوطه و شخصیت های مهم استانی پیگیر ماجرا شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: پس از تحقیقاتی که صورت دادیم موفق شدیم مکان فرد رباینده دختر ۱۳ ساله را در شهر اهواز بیابیم.پس از آن نیروهای عملیاتی وارد عمل شده و توانستند دختر را آزاد و فرد متخلف را دستگیر کنند و تحویل مقامات قضایی دهند.

این مقام امنیتی تصریح کرد: خوشبختانه هیچ گونه تعدی از سوی رباینده به دختر صورت نگرفته است و وی در سلامت کامل است اما آنچه باید گفت این است که فرد متخلف با اهداف شخصی و صرفاً به دلیل مصرف بیش از حد از مواد روانگردان و قرص های توهم زا دست به چنین کاری زده است و هیچ گونه اقدام سازماندهی شده ای مانند آنچه اخیراً شایعه شده بود در این ماجرا مشاهده نشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد