سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار اقتصادی خوزستان


معاون عمرانی استانداری خوزستان:

20 درصد حمل و نقل سنگین کشور در خوزستان صورت می گیرد/از سهام فولاد خوزستان برای آزادراه اهواز - اندیمشک استفاه می کنیم

     
رهیاب نیوز : معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: هم اکنون در جاده های استان خوزستان کمبود 14 هزار علامت راهنمایی و رانندگی مشاهده می شود که درصدد رفع این مشکل هستیم.


به گزارش رهیاب نیوز احمد سیاحی معاون عمرانی استانداری خوزستان عنوان کرد: با شناخت مشکلات می توان راحت تر و سریعتر در راه رسیدگی و حل آنها گام برداشت، ما با تلاش های صورت گرفته مشکلات را شناخته ایم و با یک برنامه ریزی اصولی، منطقی و کارشناسانه و با توجه به همه محدودیت ها به سوی حل آنها گام برمی داریم

سیاحی با بیان اینکه «ارتقای ایمنی راه ها، راهداری و راهسازی استان» یکی از اولویت کاری مهمی هستند که در دستور کار استانداری قرار دارد، گفت: صلاح نیست وضعیت راه های خوزستان که نزدیک به 14 هزار کیلومتر خط اصلی و فرعی دارد چه در رابطه با راه های روستایی و چه در رابطه با جاده های اصلی به این شکل باشد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه در بحث اصلاح و راهسازی باید گفت حمل و نقل سنگین چهار برابر حمل و نقل عادی به جاده ها صدمه می زند، عنوان کرد: در بحث ایمنی راه ها باید گفت که در استان راهداری نسبت به امر راهسازی در اولویت است به این دلیل که اعتبارات بالایی به علت تاثیرگذاری بالای راه های خوزستان در کشور برای این بخش در نظر گرفته می شود.
وی گفت:به طور مثال هم به علت فعالیت صنایع و بنادر در خوزستان و هم به دلیل بحث ترانزیت کالاهای نفتی کشور همسایه در استان می توان گفت که 20 درصد (یک پنجم) حمل و نقل سنگین کشور در خوزستان صورت می گیرد و به سبب همین اهمیت ها پرداختن به راهسازی و ساختن جاده ها و آزادراه ها خود به خود مورد توجه قرار می گیرد.
سیاحی ادامه داد: مثلا آزاد راه اهواز - اندیمشک که در صدد هستیم از سهام فولاد خوزستان برای ساخت آن استفاده کنیم اما در بحث راهداری کمبودهای زیادی دیده می شود پس بهتر و صحیح تر این است که اولویت رسیدگی بر روی راهداری گذاشته شود.
معاون عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: در حال حاضر با کمبود نزدیک به 14 هزار علامت راهنمایی و رانندگی در جاده ها مواجه هستیم که باید تا جایی که امکان دارد این نقص ها برطرف شود.
سیاحی تاکید کرد: یکی از دغدغه های جدی و اساسی استانداری ورود بخش خصوصی در بحث این اولویت های استان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد