سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان


اسحاقی: پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده‌فروشان در دستور کار است
اجتماعی  14:38:35 1393/03/25
933-7014-5 کد خبر
RSS :: پرینت

فرمانده انتظامی خوزستان از امحا 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر با شیوه‌های نوین در روز پنجشنبه در محل پارک دولت اهواز خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- سردار محمدرضا اسحاقی در شورای مبارزه با مواد مخدر که امروز (25 خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد:با توجه به اینکه بعضی از مردم مدعی هستند که ما به نام مواد مخدر، زباله در خارج از شهر می‌سوزانیم اکنون اقدام به سوزندان مواد مخدر با شیوه‌های نوین و با آلودگی کمتر در مرکزشهر می‌کنیم تا مورد مشاهده عموم قرار بگیرد و اعتماد مردم استان در این زمینه جلب شود.  

 

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری برنامه‌ها و مانورهای مختلف از سوی دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته و دو ماهه نخست سال، جایگاه خوزستان را در بخش مبارزه با مواد مخدر ارتقا داده است.

 

وی افزود: اقدامات مبارزه با مواد مخدر در قالب امحا مواد مخدر، استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد، تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های شنیداری و نوشتاری موجب ارتقا سطح دانش مردم نسبت به پیشگیری از اعتیاد شده است.

 

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: در یک ماه اخیر نیز پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر بیش از سایر برنامه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

 

اسحاقی گفت: اطلاع‌رسانی در محیط‌های فرهنگی نیز با استفاده از دانشگاه علوم پزشکی و تشکل‌های مردم نهاد صورت گرفته، همچنین اطلاعاتی از سوی کمیته اطلاع‌رسانی مبارزه با مواد مخدر در اختیار امام جمعه‌های شهرستان‌ها قرار می گیرد تا از این طریق در مساجد، مردم با شیوه‌های پیشگیری از اعتیاد آشنا شوند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد