سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز اهواز



ارسال به دوستان
فارس گزارش می‌دهد
موج درخواست‌های جوانان خوزستانی برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) / «یا داعش اسمع زین، نحن جنودالحسین(ع)»

هزاران جوان خوزستانی همراه با علما، روحانیون و شیوخ عرب با شعار «یا داعش اسمع زین، نحن و جنودالحسین(ع)» آمادگی خود را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: موج درخواست‌های جوانان خوزستانی برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) / «یا داعش اسمع زین، نحن جنودالحسین(ع)»

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به دنبال حمله تروریست‌های تکفیری داعش به شهرهای مختلف عراق و تهدید عتبات مقدسه در این کشور موج درخواست‌های جوانان خوزستانی برای اعزام به دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و حمایت از مردم بی‌گناه عراق در حال افزایش است.

به همین مناسبت نیز تجمع بزرگ داوطلبین مدافعین حرم توسط عده‌ای از جوانان انقلابی اهواز برای دفاع از عتبات مقدسه برگزار شد.

شب گذشته مسجد عباد منطقه لشکر آباد اهواز واقع در منطقه لشکر آباد اهواز میزبان جوانانی بود که با شور و حرارتی وصف نشدنی آمده بودند تا آمادگی خود را برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) و عتبات مقدسه در عراق اعلام کنند.

تعداد این جوانان که به چندین هزار نفر می‌رسید حال و هوای خاصی را برای فضا بخشیده بود و در میان جمعیت، طوایف مختلف مشاهده می‌شد.

جوانان در حین این مراسم برای دفاع از حرم اهل بیت شعار سر می‌دادند و تعدادی از جوانان عرب زبان منطقه لشکر آباد پلاکارد به دست با شعار عربی «یا داعش اسمع زین، نحن و جنودالحسین(ع)» در حال راهپیمایی در مسیر مسجد عباد بودند.

شاعران عرب زبان حاضر در مراسم نیز یک به یک اشعاری در حمایت از حریم اهل‌بیت و آمادگی برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش سر می‌دادند.

حضور پررنگ علما و روحانیون و شیوخ و بزرگان عرب در مراسم بسیار پررنگ بود سران طوایف نیز با حضور در این برنامه آمادگی خود را برای لبیک به ندای مرجعیت برای دفاع از عتبات مقدسه اعلام کردند.

در حالی که این برنامه علاوه بر رسانه‌های داخلی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای الاهواز، الکوثر و العالم نیز پوشش داده شد، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در بین جمعیت حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930325000361#sthash.hlIljuBG.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد