سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان


سازمان آب و برق خوزستان ساعت کار خود را تغییر نداده است/انتقادات تند اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی از استاندار/لاریجانی هیچ برنامه ای در خوزستان نداشت/خودروهای پلاک اروند برای مدیران شهرداری اهوازکارون نیوز :این پایگاه خبری با رصد اخبار در حوزه های مختلف بسته ویژه خبری را در اختیار مخاطبین خود قرار خواهد داد که امروز نیز اخبار مربوط به حوزه های مختلف را در بسته خبری ویژه در اختیار مخاطبین محترم قرار خواهد گرفت.

به گزارش کارون نیوزبه نقل از رهیاب ،این پایگاه خبری با رصد اخبار در حوزه های مختلف بسته ویژه خبری را در اختیار مخاطبین خود قرار خواهد داد که امروز نیز اخبار مربوط به حوزه های مختلف را در بسته خبری ویژه در اختیار مخاطبین محترم قرار خواهد گرفت.

*درحالی که استانداری خوزستان در اطلاعیه ای از تغییر ساعت کار کارمندان ادارات و سازمان های استان به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی خبر داده بود تعدادی از کارکنان سازمان آب و برق استان در تماس با این پایگاه خبری اعلام کردند که ساعت کار کارمندان این سازمان علی رغم اعلام استانداری تغییر نکرده است و کارمندان این سازمان با همان ساعات قبلی در محل کار حاضر می شوند.

به نظر می رسد مدیران این سازمان که خود متولی اصلی تامین انرژی در استان هستند از لحاظ کارشناسی چندان معتقد به این تغییر ساعت فعالیت نیستند.

 

*شنیده شده طی روزهای گذشته تعدادی از اعضای ستاد انتحاباتی دکتر روحانی  به دلیل بی توجهی مدیریت استان به آن ها اقدام به راه اندازی گروه جدیدی کرده اند.

این افراد در اولین جلسه خود انتقادات شدیدی را نسبت به استاندار خوزستان به علت بی توجهی به سهم آن ها در مدیریت های استان داشتند البته گفته شده برخی مطالب مطرح شده از انتقاد هم فراتر رفته است.

این گروه  که در نامگذاری جمع خود سعی کرده اند همراهی با دکتر روحانی را متذکر شوند بنا دارند در اولین برنامه عمومی خود از وزیر سابق دولت اصلاحات برای حضور در اهواز دعوت کنند.

 

*هفته گذشته اعلام شده بود بناست دکتر لاریجانی جهت حضور در برنامه  رحلت حضرت امام در شهرستان کارون به این شهر سفرکنند که این سفر صورت نگرفت.

حسینی نماینده اهواز در این خصوص به رهیاب گفت:دکتر لاریجانی هیچ برنامه ای برای حضور در خوزستان نداشته است اینکه برخی دوستان خبر از حضور رئیس مجلس را داده بودند کاملا نادرست است چرا که هیچ گونه هماهنگی با دکتر لاریجانی در این خصوص صورت نگرفته بود.

 

*جلسه شورای شهر اهواز در این هفته نکات قابل تاملی داشته است از جمله اینکه در این جلسه از موافقت شهردار برای خرید خودروهای پلاک اروند برای مدیران شهرداری خبر داده شد این خودروها بنا است که به جای خودروهای فعلی استفاده شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد