سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در خوزستان



شریفی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان شد

طی مراسمی، یوسف شریفی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خوزستان معرفی شد.

خبرگزاری فارس: شریفی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طی مراسمی که صبح امروز در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان برگزار شد یوسف شریفی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت از آثار تاریخی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان معرفی شد.

در این مراسم مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: حفاظت از آثار تاریخی خوزستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌کوشیم تا در این زمینه از همه توان قانونی خود استفاده کنیم.

افشین حیدری خاطر نشان کرد: در حفاظت و حراست از آثار تاریخی به هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آییم و حراست از این آثار خط قرمز میراث فرهنگی خوزستان است و در این زمینه تنها قانون فصل‌الخطاب است.

وی با تشکر از سرپرست یگان حفاظت آثار تاریخی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان افزود: سیدموسی احمدپوریان در دوران کوتاه سرپرستی در یگان حفاظت از میراث فرهنگی تلاش زیادی در راستای پویایی و حراست از آثار تاریخی کرد و این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان خاطر نشان کرد: بهبود شرایط آثار تاریخی، رفع معارض‌ها در آثار تاریخی و کاهش تعرض‌ها به این آثار برجای مانده از دوران کهن در خوزستان در صدر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی است و در این زمینه نیز برنامه ویژه‌ای داریم.

در پایان این برنامه با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های سید موسی احمدپوریان به عنوان سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی تجلیل شد و حکم انتصاب سرهنگ یوسف شریفی اهدا شد. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930324000474#sthash.nsNFPT7N.dpuf






ارسال به دوستان
همزمان با افتتاح سایت اداره ورزش و جوانان اهواز
محمدرضا بصیری سرپرست اداره ورزش و جوانان اهواز شد

همزمان با افتتاح سایت اداره ورزش و جوانان کلانشهر اهواز، محمدرضا بصیری به‌عنوان سرپرست این اداره معرفی و منصوب شد.

خبرگزاری فارس: محمدرضا بصیری سرپرست اداره ورزش و جوانان اهواز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سایت اداره ورزش و جوانان کلانشهر اهواز پیش از ظهر امروز در مجموعه ورزشی قدس اهواز افتتاح شد.

این مراسم با حضور مسعود امینی مدیرکل امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان و روسای هیئت‌های ورزشی استان برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا بصیری به‌عنوان سرپرست این اداره از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این سایت اداری دو طبقه و دارای مساحت 475 متر مربع است که هزینه ساخت آن که معادل 285 میلیون تومان است نیز از اعتبارات استانی تامین شده است.

همچنین 50 میلیون تومان صرف تجهیزات این اداره شده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930324000863#sthash.XPhaUiSQ.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد