سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان


مدیرکل بازرسی , مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان

مطالب کذب یکی ازپایگاههای خبری خوزستان , پیگیری قانونی می شود

اهواز - ایرنا - مدیرکل بازرسی , مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان انتشارمطالب یکی از پایگاههای خبری استان خوزستان درخصوص جریانات ساختگی و پشت پرده انتصابات دریک اداره کل این استان را کذب محض و اعلام کرد : محتوای خبربرخلاف واقعیت بوده و مصداق بارز نشراکاذیب است .

روابط عمومی استانداری خوزستان چهارشنبه با ارسال نمابری به ایرنا به نقل از سید کریم سید نور اضافه کرده است : انتشاراین مطالب کذب و توهین آمیز براساس قوانین موضوعه ازجمله قانون مجازات اسلامی , قانون مطبوعات و جرایم رایانه ای قابل پیگیری و مجازات می باشد.

سید نور افزوده است : با کمال تاسف , دهم خرداد ماه جاری مطالبی دریکی از پایگاههای خبری خوزستان درج شده است که با دقت نظر در آن مطالب علاوه براینکه محتوی خبر برخلاف واقعیت بوده مصداق بارز نشر اکاذیب می باشد.

وی گفت : درانشای خبرمذکور از الفاظ و جملات نامناسب و به دور از شان مجموعه فرهنگی جراید استفاده شده است که توهین آمیز می باشد . این درحالی است که با توجه به جایگاه وشان استاندار , استفاده ازجملات و کلمات نامناسب بکارگرفته شده درمطالب مورد نظر ازمصادیق توهین است که براساس قوانین موضوعه ازجمله قانون مجازات اسلامی و قانون مطبوعات و جرایم رایانه ای قابل پیگیری و مجازات می باشد و این دفتر حق خود را برای پیگیری حقوقی موضوع محفوظ می دارد.

سیدنور افزود: مقتضی است که پایگاه خبری مذکور نسبت به اصلاح مطلب , اقدام لازم انجام دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد