سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول


تشکیل انجمن خیرین محیط زیست در دزفول
شهرستان‌ها  9:52:20 1393/03/21
933-584-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نخستین انجمن خیرین محیط زیست کشور در دزفول تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خوزستان-حبیب الله آصفی فرماندار دزفول در همایش تشکیل نخستین انجمن خیرین محیط زیست گفت: برای فعالیت هرچه بیشتر تشکل های محیط زیستی همه ادارات را بسیج کرده و با تمام توان سهم خود را نسبت به شهروندان حقیقی ایفا خواهیم کرد.

وی رسالت آموزش شهروندی را وظیفه ای همگانی دانست و افزود: فرمانداری دزفول آماده تامین مکان برای برگزاری جلسات زیست محیطی را دارد.

آصفی با اشاره به ظرفیت های دزفول در حوزه محیط زیست گفت: دزفول ظرفیت های زیادی در این بخش دارد و آمادگی داریم اعتبارات مورد نظر برای گسترش فعالیت های زیست محیطی را نیز تامین کنیم. تبلیغات نیز می تواند نقش ویژه ای در ارتقای فرهنگ زیست محیطی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، فرهاد قلی نژاد رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول نیز در این مراسم گفت: پدیده ریزگردها و خشک شدن جنگل های بلوط را تک تک هموطنان لمس کردند و خشک شدن تالاب ها از دردهای محیط زیست است.

وی افزود: بهترین و موثرترین راهکار، مشارکت در محیط زیست و جلوگیری از حوادث تلخ زیست محیطی است. باید از هم اکنون به فکر مشکل ترافیک و توسعه شهر دزفول بود تا دچار بحران زیست محیطی نشویم.

قلی نژاد با ابراز خوشحالی از پیش قدم شدن خیرین در حوزه محیط زیست گفت: شهرستان دزفول به عنوان زیستگاه اصلی گونه منحصر بفرد گوزن زرد و سمندر امپراتور، پتانسیل های فراوانی دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد