سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی


کرمی و محمدی سر از اصفهان درآوردند
مدافع شاخص فولاد هم به سپاهان رفت
کد مطلب : 44875
گروه ورزشی: عبدالله کرمی و هادی محمدی، مدافعان فولاد خوزستان و داماش گیلان که به ترتیب مورد توجه جدی پرسپولیس و استقلال قرار داشتند به یک باره سر از تیم اول و دوم شهر اصفهان درآوردند.
مدافع شاخص فولاد هم به سپاهان رفت
علی دایی به صورت جدی به دنبال عبدالله کرمی، ستاره فصل قبل تیم فولاد بود تا کمربند دفاعی سرخپوشان تهرانی را محکم تر کند. حتی گفته می شد سرمربی پرسپولیس در نظر دارد از این بازیکن در پست هافیک دفاعی استفاده کند اما این مدافع در چرخشی عجیب امروز با سپاهان قرارداد امضا کرد و راهی اصفهان شد. مدافع دزفولی فولاد با حضور در دفتر باشگاه سپاهان و انجام مذاکره با مهرزاد خلیلیان، با عقد قراردادی یکساله رسما به جمع زردپوشان سپاهان پیوست.
سوشا مکانی دروازبان فولاد هم قبلا با پرسپولیس قرارداد بست و گفته می‌شود شریفات، رحمانی و جماعتی هم قصد رفتن از فولاد را دارند.

از سوی دیگر مدافع سابق داماش گیلان و تیم ملی امید با عقد قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال ذوب‌آهن پیوست. هادی محمدی که گفته می شد در لیست خرید امیر قلعه نویی قرار دارد، در لیگ چهاردهم پیراهن تیم فوتبال ذوب‌آهن را بر تن خواهد کرد. این مدافع 24 ساله با عقد قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال ذوب‌آهن پیوست. روز سه‌شنبه نیز مسعود حسن‌زاده از تیم فوتبال داماش به جمع بازیکنان ذوب‌آهن اضافه شده بود. به این ترتیب اصفهانی ها توانستند دو بازیکن مورد نظر سرخابی ها را از تهران به سمت اصفهان بکشانند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد