سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



معاون عمرانی خوزستان:سکونت گاه های غیررسمی دراهوازبه سرعت درحال افزایش است

اهواز-ایرنا- معاون عمرانی استانداری خوزستان از افزایش سریع سکونت گاه های غیر رسمی در کلان شهر اهواز خبرداد و گفت: تامین نشدن نیازهای مردم در برخی از شهرها و روستا ها متاسفانه موجب افزایش مهاجرت بی رویه به مرکز این استان شده است .

ˈاحمد سیاحیˈدر جلسه بررسی وضعیت مناطق حاشیه نشین کلان شهر اهواز که سه شنبه در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد گفت: با توجه به گزارش های ارسال شده از ساخت و سازهای شبانه در مناطق حاشیه نشین شهر اهواز ،شهرداری باید از انجام این گونه اقدامات جلوگیری کند. 

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات استاندار خوزستان در خصوص لزوم رفع مشکلات مناطق محروم باید در این خصوص برنامه ریزی های لازم از سوی شهرداری اهواز انجام شود.

وی افزود: رسیدگی نکردن به مناطق حاشیه نشین، مسایل عمرانی کلان شهر اهواز را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و باید با اولویت بندی ، مشکلات این بخش ها را رفع کرد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به این که مشکلات مناطق حاشیه نشین اهواز بسیار زیاد است گفت:در بخش خدمات و زیر ساخت ها دستگاه های اجرایی در حد توان اقداماتی را انجام داده اند اما به دلیل محدودیت های مالی نتایج دلخواه حاصل نشده است.

سیاحی افزود: با تمام کمبود اعتبارات نمی توان از وضعیت مناطق حاشیه نشین غافل بود زیرا باید حداقل شاخص های شهری در اختیار شهروندان قرار داده شود.

در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان شامل آبفا اهواز،توزیع نیروی برق اهواز و شرکت گاز حضور به بیان نظرات خود در خصوص حل مشکلات مناطق محروم پرداختند./7161/641


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد