سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از بهبهان



فرمانده انتظامی بهبهان خبر داد
کشف 68 کیلوگرم مواد مخدر در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از کشف 68 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 68 کیلوگرم مواد مخدر در بهبهان

سیدنورالدین موسویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: مأمورین انتظامی این شهرستان در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 که از سوسنگرد به طرف شیراز در حرکت بود مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران این فرماندهی این خودرو را در یک تور بازرسی نزدیک کلانتری 11 متوقف کرده و مقدار 67 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط و یک نفر متهم نیز در این ارتباط دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان یادآور شد: همچنین در ایست و بازرسی خیرآباد بهبهان نیز مأموران نیروی انتظامی از یکی از مسافران اتوبوس مسیر شیراز به اهواز مقدار یک کیلوگرم هروئین کشف کردند.

موسویان خاطرنشان کرد: متهمان این دو پرونده پس از تکمیل بازجویی و تحقیقات لازم، به همراه مستندات به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

وی تأکید کرد: مأموران انتظامی این شهرستان به منظور تأمین امنیت مجدانه و به صورت شبانه‌روز در حال انجام وظیفه هستند و تمام تلاش خود را برای این مهم به کار می‌برند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان افزود: شهروندان نیز باید در این راه با پلیس همکاری کرده و هرگونه آمار و اطلاعات خود در ارتباط با فعالیت‌های مجرمانه را از طریق شماره تلفن 110 به نیروی انتظامی اعلام کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930319001529#sthash.JNlvEBma.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد