سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور


صبح دوشنبه فرماندار رامشیر اقدامی انجام داد که واقعا در شان شهروندان و مسئولین نظام اسلامی نیست.از شما خواهشدارم تا حتما با انعکاس این خبر و حتی در صورت لزوم پیگیری، این اقدام رو به گوش مافوقان این مسئول برسونید.
دوشنبه صبح وقتی به شهرداری رامشیر مراجعه کردم، با صحنه ای عجیب مواجه شدم و دیدم که جلوی ورودی شهرداری رامشیر زباله ریخته شده است.از سر کنجکاوی به وروذی دوم مراجعه کردم و در کمال ناباوری دیدم که آنجا هم زباله و کارتن ریخته شده.ماجرا را از دو نفر کارمند شهرداری پرسیدم که هر دو اینگونه جواب دادند:
شهرداری هر روز زباله های فرمانداری را جمع کرده و دور می ریزد. اما ظاهرا بعلت کمبود نیرو برای دو روز نتوانسته این کار را بکند. آقای فرماندار جدید هم برای نشان دادن اقتدار خود، به نیروهای خدماتی خود دستور میدهد که زباله ها را جمع کرده و جلوی ورودی های شهرداری بریزند!
و این در حالیست که شهرداری یک اداره است و روزانه افراد زیادی به آنجا مراجعه می کنند؛ آیا این اقدام حداقل، بی حرمتی به مراجعین شهرداری نیست؟! و آیا فقط زباله های ساختمان فرمانداری باعث رنجش آقای فرماندار شده و رها ماندن دیگر زباله های متعفن نقاط مختلف شهر چندان به آقای فرماندار برنمیخورد؟! واقعا اگر یک شهروند معمولی که در ازای خدمات، مالیات می دهد، اینگونه شهرداری را مجازات می کرد، می توانست از خود دفاع کند؟
مدیر محترم مصرانه خواهشمندم این مطلب را بصورت خبری منعکس نمایی و صدای ما را به هم استانیها و مسئولین برسانید وگرنه هر روز شاهد تاخت و تازهای شخصی بیشتری در این شهر محروم خواهند بود
این هم دو تصویر از کنار ورودی ها:
http://upload.tehran98.com/upme/uploads/8dc13d6ae33290a51.jpg

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/8dc1629f06246a4f2.jpg
این خودروی پارس مربوط به شخص شهردار است که به اتفاق یکی از کارمندان شهرداری -و احتمالا- در حال عزیمت به فرماندری جهت پیگیری موضوع








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد