سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان



اما این مساله در احداث سکوهای ورزشی که علاوه بر بار استاتیک، بار دینامیکی و حرکتی را هم باید تحمل کند دقت بیشتری را می طلبد / همه اینها در حالی است که در ورزشگاهها معمولا تعداد خیلی بیشتری از ظرفیت استاندارد در روی سکوها قرار می گیرند که مسئولین علاوه بر پیش بینی های معمول این موارد را نیز می بایست در نظر بگیرند
خوزنیوز: پس از اینکه تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان سومین نماینده خوزستان، به لیگ برتر فوتبال راه یافت، سوال ها در مورد شرایط میزبانی این شهر مطرح شد. 

به گزارش خوزنیوز، استادیوم فوتبال شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، میزبان این رقابت ها که در مالکیت شرکت ملی نفت ایران قرار دارد اولین استادیوم فوتبال منطقه خاورمیانه و کشورمان محسوب می شود که در سال 1287 خورشیدی احداث گردیده و بنا به گزارش مسئولین این شرکت در سال 1387  مورد مرمت قرار گرفته است. اما مسولان فدارسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات در این ورزشگاه نواقصی را مطرح کرده اند که تا قبل از شروع بازی ها می بایست توسط باشگاه برطرف گردد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با برشمردن این اقدامات اظهار داشته است: اصلاح رختکن تیم های میهمان و میزبان، احداث اتاق ناظر بازی ، اصلاح اتاق داوران ، احداث جایگاه VIP بر روی سقف جایگاه موجود ، احداث اتاق کنفرانس مربیان و همچنین احداث جایگاه تماشاچیان پشت دروازه و افزایش تعداد صندلی تماشاچیان به تعداد 5000 نفر از جمله اقداماتی است که در حال انجام است.

اخیرا از  سوی یکی از سایت محلی مسجدسلیمان تصاویری از روند احداث سکوهای جدید ورزشگاه منتشر گردیده است که به نظر می رسد در بخش هایی از آن از آهن آلات زنگ زده  استفاده شده است.




در همین زمینه یک مقام مسئول در نظام مهندسی ساختمان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: البته اظهارنظر دقیق در این باره نیاز به بررسی از نزدیک و آزمایشات مربوطه دارد، اما استفاده از آهن آلات زنگ زده علی الخصوص در قسمت های باربر بهیچوجه در ساختمان توصیه نمی شود.

وی در ادامه بیان داشت: اما این مساله در احداث سکوهای ورزشی که علاوه بر بار استاتیک، بار دینامیکی و حرکتی را هم باید تحمل کند دقت بیشتری را می طلبد.

همه اینها در حالی است که در ورزشگاهها معمولا تعداد خیلی بیشتری از ظرفیت استاندارد در روی سکوها قرار می گیرند که مسئولین علاوه بر پیش بینی های معمول این موارد را نیز می بایست در نظر بگیرند.

بنابراین به مسئولین محترم هیات فوتبال خوزستان، مناطق نفتخیز جنوب و دستگاههای ناظر توصیه می شود با دقت بیشتری این مسائل را در نظر داشته باشند، چرا که خدای ناکرده یک سهل انگاری در تامین ایمنی این ورزشگاه می تواند خطرات جبران ناپذیری را به بار آورد.









تصاویر/ سپنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد