سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



4 نشان طلا و نقره فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در آسیا
ورزشی  12:44:51 1393/03/17
933-10781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

فرنگی‌کاران خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا به سه نشان طلا و یک نقره دست پیدا کردند.

 

محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار‌کرد: ‌این پیکارها از 13 خردادماه به مدت سه روز در شهر اولان‌باتور کشور مغولستان برگزار شد که چهار خوزستانی در آن موفق به کسب مدال شدند.

 

وی بیان‌کرد:‌ در این مسابقات رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم، پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم و علی شریفی در وزن 84 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و بهروز ملکی در وزن 55 کیلوگرم نیز به مدال نقره دست پیدا کرد. بابک کریم‌زاده از خوزستان نیز به عنوان مربی، در این رقابت‌ها حضور داشت.




لیگ برتر فوتسال بانوان کشور/
برتری حفاری و نفت‌آبادان و شکست دانیال ایذه
ورزشی  14:40:0 1393/03/17
933-10981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، ملی‌حفاری و پخش و پالایش نفت آبادان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و دانیال ایذه مقابل حریف خود حاضر به بازی نشد.

 

مینا بارانی، نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: در این هفته که امروز، 17 خردادماه برگزار شد، ملی‌حفاری پذیرای داماش گیلان بود که با نتیجه 16 بر 2 به پیروزی رسید. 

وی خاطرنشان‌کرد: امروز همچنین پخش و پالایش نفت آبادان میهمان انصار ولایت تبریز بود که توانست با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست پیدا کند. دانیال ایذه دیگر نماینده استان هم میهمان پرسپولیس تهران بود که حاضر به رویارویی نشد و نتیجه این بازی، 3 بر صفر به سود تیم تهرانی رقم خورد. 

نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان گفت: ملی‌حفاری صدرنشین است، پخش و پالایش نفت آبادان در جایگاه سوم قرار دارد و دانیال ایذه هم در قعر جدول جای گرفته است.




بهبهان، میزبان مسابقات کشوری شطرنج
ورزشی  15:10:39 1393/03/17
933-11181-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رقابت‌های شطرنج سریع آزاد کشور به میزبانی بهبهان برگزار خواهد شد.

 

عبدالامیر خطیب‌زاده، رییس هیات شطرنج استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات از چهارشنبه این هفته به مدت سه روز در بهبهان برگزار می شود.وی خاطرنشان‌کرد: تاکنون نزدیک به هشت استان برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند و استقبال بسیار خوب بوده است. جوایز این مسابقات هم خیلی خوب است و ما پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 200 شطرنج‌باز به بهبهان بیایند.رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: فکر می‌کنم با این حضور، سطح مسابقات هم خیلی بالا باشد. بیشتر شهرستان‌های استان هم در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

 

2 خوزستانی در اردوی تیم‌ملی فوتوالی
ورزشی  15:27:57 1393/03/17
933-11281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

دو خوزستانی به اولین مرحله اردوی تیم‌ملی فوتوالی در سال جدید فراخوانده شدند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- سعید آسیابان و عباس بنی‌طریف از استان خوزستان به این اردو دعوت شده اند.

 اردوی تیم‌ملی فوتوالی از امروز، 17 خردادماه در رشت آغاز شده است و تا 23 خردادماه ادامه خواهد داشت.تیم‌ملی فوتوالی ایران خود را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می‌کند.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد