سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر



ادریس پور عنوان کرد:
اقدامات غیرکارشناسانه عامل تخریب و ذوب شدن کابل های برق پل جهان آرای خرمشهر
خرمشهر - خبرگزاری مهر: رئیس شورای شهر خرمشهر عدم بازرسی و اقدامات غیرکارشناسانه در گذشته را عامل تخریب پل شهید جهان آرای خرمشهر و سوختن و ذوب شدن کابلهای برق این پل عنوان کرد.

سید جواد ادریس پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در سالهای اخیر رها شدن و عدم رسیدگی به پل شهید جهان آرای خرمشهر که مدت زیادی از ساخت آن نمی گذرد متأسفانه شاهد خرابی هایی در قسمت درزهای انبساطی و اعتراض و درخواست مردم در زمینه تعمیر خرابی های آن بوده ایم.

وی افزود: در این خصوص شورا و شهرداری با پیگیری های لازم و پس از تنظیم لایحه و تصویب در شورا برای تعمیر این پل اقدام کرده اند.

رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: در حین تعمیر پل شاهد عدم تدبیر مسئولان وقت در زمینه نگهداری درست و کارهای غیر کارشناسانه بر روی پل و تخریب تدریجی آن بودیم که اگر کارهای غیر کارشناسی در گذشته انجام نمی شد اکنون پل این مشکل را نداشت و این همه هزینه را متقبل نمی شدیم.

وی تصریح کرد: در هنگام کار، کارگران متوجه سوختن و ذوب شدن کابل های برق عبوری از زیر پل شدند که اگر این تعمیرات در آینده انجام می شد شاید تا الان متوجه این خطر بزرگ نمی شدیم و خدایی ناکرده شاهد اتفاقات ناگوار و برق گرفتگی شهروندان می شدیم.

ادریس پور اظهار کرد: تعمیرات فعلی باعث شد علاوه بر رفع و اصلاح خرابی ها باعث پیشگیری از بروز حوادثی در آینده شود.

وی در پایان گفت: لازم می دانم از شهروندان خرمشهری که در این مدت نهایت صبر و بردباری را انجام دادند تشکر کنم و امیدوارم در آینده بتوانیم خدمات خوبی را در خور شان مردم شهید پرور خرمشهر انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد