سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اند


ارسال به دوستان
فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد
کشف 15 کیلوگرم تریاک در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف و ضبط 15 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 15 کیلوگرم تریاک در اندیمشک

اکبر کروندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بیش از 15 کیلوگرم تریاک را از خارج شهرستان برای توزیع وارد اندیمشک کرده بودند که در حین تبادل و جابه‌جایی این مواد با هوشیاری و انجام کارهای پلیسی اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه مواد مخدر این فرماندهی غافلگیر و دستگیر شدند.

وی افزود: در این ارتباط چهار متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، ضمن این که دو دستگاه وسلیه نقلیه نیز از قاچاقچیان کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در زمینه برخورد با سوداگران مرگ تصریح کرد: کشف چندین محموله مواد مخدر از سوداگران مرگ از ابتدای سال جاری تاکنون توسط مأموران، نشان از عزم جدی این نیرو برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و توزیع‌کنندگان آن دارد.

کروندی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام فعالیت شبانه‌روزی، عرصه را برای فعالیت قاچاقچیان تنگ خواهند کرد.

وی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که با خدمت‌گزاران خود در این نیرو همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا موضوع در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930313001520#sthash.Q9zSKZgj.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد