سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان



استاندار خوزستان با انتقاد از شورای ورزش:
هیچ‌ اتفاقی از زمان تشکیل شورای قبلی ورزش در استان نیفتاده است

استاندار خوزستان با انتقاد از شورای ورزش گفت: متاسفانه هیچ ‌اتفاقی از زمان تشکیل شورای قبلی ورزش در استان نیفتاده است.

خبرگزاری فارس: هیچ‌ اتفاقی از زمان تشکیل شورای قبلی ورزش در استان نیفتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در دومین جلسه شورای ورزش استان که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه باید در حوزه آموزش و پرورش و ورزش منظم و با برنامه کار کنیم اظهار کرد: دو اداره‌کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برای ما حساس هستند و اگر علمی کار نکنیم راه به جایی نخواهیم برد و بهترین شکل این است که منظم و با برنامه کار کنیم.

وی افزود: توصیه می‌کنم مسئولان در استان علت موفقیت دو نهاد یعنی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و باشگاه فولاد را بررسی کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارگانی کاملاً موفق است و بیانگر این است که اعضا و دبیرخانه آن حساب شده کار می‌کنند. باشگاه فولاد نیز با برنامه و منظم کار کرد و توصیه من در کل این است که این دو موردی که ذکر شد، مرور شود.

وی خطاب به اعضای شورای ورزش استان مطرح کرد: ورزش و مجموعه امور جوانان باید مورد توجه قرار بگیرد و احساس من این است که روی چنین موضوعی حساس نیستیم و به نظرم باید به کادری که حضور دارند کمک کنیم.

مقتدایی خاطرنشان ‌کرد: مجموعه‌های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مجموعه‌های مولدی هستند و خروجی‌های این دو مجموعه نیز پایه هستند انجام ندادن وظایف و کم‌کاری‌ها باعث رسوب مصیبت‌هایی می‌شود که شورای مبارزه با مواد مخدر باید برای آن وقت صرف کند.

وی با اشاره به اینکه اگر به ورزش توجه شود جامعه سالمی خواهیم داشت، افزود: جای گله دارد که نسبت به این موضوع احساس بی‌مسئولیتی می‌شود، چرا که در این زمینه چه به عنوان شخصیت حقوقی و چه حقیقی مسئول هستیم و اگر از هر استعداد جوان استان استفاده نشود، ما در قبال این موضوع مسئول خواهیم بود.

این مسئول با بیان این‌که از زمان تشکیل شورای قبلی تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است، گفت: اگر اتفاقی به وجود بیاید در نتیجه در جامعه ورزش استان انقلابی رخ می‌دهد، پس باید جایگاه را برای خودمان مشخص کنیم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: انتظارمان این است که با جدیت بیشتر کار کنیم و دوستان هم احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و برای غنی‌سازی ورزش تلاش شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930313000835#sthash.qRb73K2i.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد