سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای خوزستان


در 24 ساعت آینده در خوزستان؛
باد می‌آید، طوفان نه
اجتماعی  15:19:17 1393/03/13
933-5114-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بعضا با ورزش باد قابل ملاحظه باد، گرد و غبار یا خاک پیش بینی می شود اما ورزش باد در استان به شدت طوفان روز گذشته تهران نخواهد بود.

 

علیرضا غلامپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: بررسی وضعیت نقشه های پیش یابی، از فردا عبور ناپایداری های تراز میانی جو از منطقه را که موجب افت دما در استان خواهد شد، نشان می دهد.

 

وی ادامه داد: همچنین تغییرات فشار هوا در سطح زمین موجب وزش بادهای قابل ملاحظه ظرف امروز و فردا در خوزستان می شود. در ارتفاعات نیمه شمالی نیز احتمال وقوع رگبارهای خفیف پراکنده پیش بینی می شود.

 

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان افزود: ماهیت فصل بهار اینگونه است و چون انتقال فصل را داریم، زاویه تابش آفتاب تغییر می کند، سطح زمین گرمتر شده و سیستمی حاکم خواهد شد که وزش باد را موجب می شود اما در استان خوزستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و دشت بودن آن، وزش باد به شدتی که در تهران مشاهده شد، نخواهد بود. وقوع طوفان در تهران یک مورد خاص بوده است.

 

غلامپور افزود: در شبانه روز گذشته آبادان، رامهرمز و هندیجان با 47 درجه سانتیگراد گرمترین و دهدز با 22 درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط استان گزارش شدند و در همین مدت ایذه 0.3 و لالی 0.1 ملیمتر بارندگی داشتند. دمای هوای امروز استان نیز حداکثر به 42 و حداقل تا فردا صبح به 27 درجه سانتیگراد خواهد رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد