سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



ایوب والی: پیشنهاد استقلال تهران چندان قوی نبود/نمی‌توانم در تیمی جز فولاد بازی کنم
ورزشی  12:40:25 1393/03/12
933-8181-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان بااشاره به پیشنهادش از تیم استقلال تهران می‌گوید دوست دارم فصل آینده هم در فولاد باشم و تصمیمم را برای ماندن در فولاد گرفته‌ام.

 

ایوب والی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: از چند تیم پیشنهاد داشتم ولی هر کسی که با من تماس می‌گرفت به آن‌ها می‌گفتم که من با باشگاه فولاد قرارداد دارم.

 

وی با بیان این‌که دوست دارم فصل آینده هم در فولاد بمانم و تصمیمم را در این خصوص گرفته‌ام، گفت: قرارداد من با باشگاه به صورت توافقی است و طی چند روز آینده هم به باشگاه فولاد می‌روم تا قراردادم را با آن‌ها تمدید و قطعی کنم، البته ممکن است از سوی باشگاه موارد غیر منتظره‌ای پیش بیاید ولی خودم دوست دارم بمانم.

 

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: من خودم اهوازی و بچه همین‌جا هستم و تیم محبوبم فولاد است و نمی‌توانم در تیم دیگری بازی کنم. به هر حال من تصمیمم را برای این‌که امسال هم در فولاد بمانم گرفته‌ام.

 

وی در پاسخ به این سوال که گویا استقلال تهران هم تمایل به جذب شما دارد؟ گفت: بله، از این تیم پیشنهاد داشتم ولی این پیشنهاد آن قدر قوی نبود که من بخواهم درمورد آن فکر کنم، البته حتی اگر قوی هم بود، من بازهم فولاد را ترجیح می‌دادم.

 

والی با بیان این‌که دوست دارم سایر بازیکنان تیم نیز در فولاد بمانند، خاطرنشان‌کرد: فولاد سال گذشته نتیجه خوبی گرفت و من دوست ندارم که بازیکنان‌مان از تیم بروند و تیم از هم بپاشد. در این مدت استراحت هم با هر بازیکنی از تیم‌مان که صحبت داشتم به آن‌ها می‌گفتم که در تیم بمانیم و به فولاد کمک کنیم. سال گذشته پس از هر پیروزی‌‌ای که به دست می‌آوردیم، مردم خوشحال می‌شدند و خوزستان حال دیگری داشت.

 

وی در ادامه درباره جدایی فرکی از فولادخوزستان، عنوان‌کرد: در این دو سالی که فرکی در تیم بود، کارنامه‌اش گویای همه چیز است. در سال اولی که به فولاد آمد با او به سهمیه آسیایی دست پیدا کردیم و در سال دوم حضورش نیز قهرمان شدیم و در رقابت های آسیایی هم درخشش داشتیم. او زحمات بسیاری برای ما کشید و مربی بزرگی است و گردن همه بازیکنان و خوزستانی‌ها حق دارد. ما هم موارد بسیاری را طی این دو سال از او یاد گرفتیم و امیدوارم هر جا که هست سالم و موفق باشد. من پس از عملی که داشت با او تماس گرفتم و جویای حالش شدم.

 

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان صحبت‌های خود به دراگان اسکوچیچ اشاره و او را مربی با شخصیت و بزرگی دانست و گفت: سال گذشته ملوان با او نتایج بسیار خوبی کسب کرد و هر چه پیش می‌رفت، بیشتر خودش را در این تیم نشان می‌داد.

 

دستیاران باقری‌نیا معرفی شدند
ورزشی  10:8:29 1393/03/12
933-7881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

دستیاران باقری‌نیا، ‌سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معرفی شدند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، آرتا منهاجی به عنوان آنالیزور و دستیار دوم، فرشاد بختیاری‌زاده به عنوان مربی دروازه‌بانان، عمید جمالی‌پور به عنوان بدنساز و حمیداوی به عنوان فیزیوتراپ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتخاب شدند.

 

به گفته نظری، مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب، جای دستیار اول برای بهروز مکوندی خالی است و تلاش می‌شود طی مذاکراتی، موافقت او برای کمک به سرمربی جدید تیم، جلب شود.




نظری: نمایندگان فدراسیون مشکل اساسی‌ در روند آماده‌سازی ورزشگاه ندیدند/جای دستیار اول تیم برای مکوندی است
ورزشی  11:28:43 1393/03/12
933-7981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: طی بازدیدی که نمایندگان فدراسیون از روند بازسازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان داشتند، اشکال اساسی‌ در روند کار ندیدند.

 

محمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: روز گذشته سهیل مهدی، نماینده فدراسیون و گروهی دیگر که در کل شامل دو، سه نفر می‌شدند، جهت بازدید از ورزشگاه شهید بهنام محمدی نفت مسجدسلیمان به این شهرستان آمدند.

 

وی ادامه‌داد: آن‌ها از ورزشگاه و روند بازسازی آن بازدید کردند. در کل روی آن مواردی که باید ورزشگاه شهیدبهنام محمدی به استاندارد برسد، بازرسی داشتند. آن‌ها طی بازدیدی که داشتند، اشکال اساسی‌ای در روند آماده‌سازی آن ندیدند.

 

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: آن‌ها به ما گفتند که کار و آماده‌سازی ورزشگاه، روند طبیعی خود را طی می‌کند. به هر حال روند آماده‌سازی این ورزشگاه طبق زمان‌بندی در حال انجام شدن است.

 

وی با بیان این‌که نمایندگان فدراسیون بازهم از روند آماده‌سازی ورزشگاه بازدید خواهند داشت، عنوان‌کرد: قرار است هر چند وقت که درصدی از کار پیش می‌رود، نمایندگان فدراسیون جهت بازدید به مسجدسلیمان بیایند و روی کارها نظارت داشته باشند تا دوباره کاری صورت نگیرد.

 

نظری در ادامه با اشاره به مشخص شدن دستیاران باقری‌نیا، سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما تلاش می‌کنیم که مکوندی دستیار اول تیم شود. مذاکره‌ای هم در این زمینه با مکوندی خواهم داشت و حقیقتا ما جای دستیار اول را برای مکوندی گذاشته‌ایم. نفت مسجدسلیمان تیم او است و از او می‌خواهیم در شهر خودش برای تیم نفت کار کند.

 

وی بیان‌کرد: باقری‌نیا به دنبال کارها است و ان‌شاالله این هفته تعدادی از بازیکنان خود را مشخص خواهد کرد. تمرینات تیم نیز از 16 خردادماه آغاز می‌شود.

 

کدخبرنگار: 17028




رقابت تنیسورهای پیشکسوت خوزستانی در مسابقات استانی
ورزشی  11:40:41 1393/03/12
933-8081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس‌روی‌میز پیشکسوتان خوزستان برگزار می‌شود.

 

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این رقابت‌ها روز جمعه، 16 خردادماه در سالن انقلاب اهواز برگزار خواهد شد.

 

وی بیان‌کرد: اواخر سال گذشته که مسابقات استانی این رده سنی را برگزار کردیم، نزدیک به 40 تنیسور در آن شرکت کرده بودند و فکر می‌‌کنم امسال تعداد شرکت‌کنندگان کمی بیشتر شود.

 

دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان گفت: از شهرستان‌هایی از جمله اهواز، دزفول، بهبهان، ایذه، ماهشهر، مسجدسلیمان و آبادان در این مسابقات شرکت‌کننده داریم که در رده‌های سنی 40، 50 و 60 سال به بالا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی در پایان گفت: مسابقات آزاد و رده‌بندی پیشکسوتان کشور نیز 29 و 30 خردادماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

 



لیگ برتر فوتسال بانوان کشور
تساوی مدعیان خوزستانی/شکستی دیگر در پرونده دانیال ایذه
ورزشی  14:19:50 1393/03/12
933-8281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، دربی خوزستان بین تیم‌های ملی‌حفاری اهواز و پخش و پالایش نفت آبادان به تساوی رسید و دانیال ایذه شکست خورد.

 

مینا بارانی، نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: دیدار تیم‌های ملی‌حفاری و پخش و پالایش نفت آبادان امروز (12 خردادماه) به میزبانی آبادان برگزار شد و در پایان، این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. نسترن مقیمی و سهیلا ملمولی به ترتیب برای ملی‌حفاری و نفت‌آبادان گل زدند.

 

وی درباره بازی دانیال ایذه دیگر نماینده استان در این هفته، گفت: دانیال ایذه میهمان اشکنان فارس بود که با نتیجه 2 بر 3 از حریف خود شکست خورد.

 

نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان درباره جایگاه نمایندگان استان در جدول رده‌بندی عنوان‌کرد: ملی‌حفاری صدرنشین است، پخش و پالایش نفت آبادان در جایگاه دوم قرار دارد و دانیال ایذه در رده یازدهم جای گرفته است.

 

قهرمان پومسه بانوان آسیا: از عملکردم راضی هستم/انگیزه‌ام برای کسب مدال‌های دیگر بیشتر شد
ورزشی  14:31:18 1393/03/12
933-8381-5 کد خبر
RSS :: پرینت

بانوی پومسه‌رو خوزستانی پس از کسب نشان طلای رقابت‌های آسیایی، گفت: حضور در این مسابقات علاوه بر افزوده شدن به تجربیاتم، باعث شد انگیزه‌ام برای کسب مدال‌های دیگر بیشتر شود.

 

مریم بهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات سطح بالایی داشت و با حریفانی از جمله ازبکستان، اندونزی، چین‌تایپه و قزاقستان رقابت داشتم که سخت‌ترین رقیبم از چین‌تایپه بود.

 

وی گفت: در این رقابت‌ها در بخش تیمی شرکت کرده بودم که توانستم در نهایت با اجرای دو فرم به نشان طلا دست پیدا کنیم. تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه کردم و مربیان تیم هم راضی بودند. خودم نیز از کارم رضایت داشتم.

 

این ملی‌پوش پومسه عنوان‌کرد: باتوجه به این‌که برای اولین بار بود که در رقابت‌های برون‌مرزی شرکت می‌کردم استرس داشتم. به هر حال حضور در چنین مسابقاتی استرس خاص خود را دارد  ولی مربی تیم کمک کرد تا بتوانم بر استرسم غلبه کنم. همچنین هم‌تیمی‌ام برای این‌که استرسم کمتر شود، تلاش کرد و در من اعتماد به نفس به وجود آورد و باعث شد که خود را بهتر نشان دهم.

 

وی گفت: تجربیات خیلی زیادی کسب کردم، چرا که سطح مسابقات و نوع تمرینات‌مان متفاوت بود و دید من هم نسبت به این رشته تغییر کرد. در کل حضور در چنین مسابقاتی، ضمن بالا بردن تجربیاتم، انگیزه من را برای کسب مدال‌های دیگر در میادین دیگر افزایش داد.

 

بهزاد که خود مربی این رشته در خوزستان است، بیان‌کرد: تجربیاتی که از این مسابقات به دست آوردم را به شاگردانم انتقال می‌دهم و این‌که بتوانم در استانم موفق باشم، از مهم‌ترین اهداف من است.

 

هیات کوهنوردی خوزستان، دومین هیات برتر کشور
ورزشی  15:37:30 1393/03/12
933-8481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

در ارزیابی عملکرد هیات‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور، هیات خوزستان در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

قدرت‌الله نیکخواه، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: طی این ارزیابی، هیات استان با 800 امتیاز از 1000 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.

 

وی ادامه‌داد: در این ارزیابی، عملکرد هیات‌ها در مواردی ازجمله آموزشی، صعودها و مسابقات مدنظر قرار گرفته است.

 



نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه‌های اهواز و مسجدسلیمان بازدید کردند
ورزشی  15:45:57 1393/03/12
933-8581-5 کد خبر
RSS :: پرینت

دبیر هیات فوتبال خوزستان با اشاره به بازدید نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه های غدیر و تختی اهواز و شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، گفت: آن‌ها از این ورزشگاه‌ها بازدید کردند ولی هنوز اشکالات را به ما اعلام نکرده‌اند.

 

کارون یعقوبی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: معمولا پیش از آغاز لیگ برتر، نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه‌های کشور بازدید و طی گزارشاتی که از این بازدیدها تهیه می‌کنند، نقاط مثبت و منفی را اعلام می‌کنند و سپس از ما می‌خواهند که اشکالات برطرف شود.

 

وی بیان‌کرد: آن‌ها زمانی که جهت بازدید به استانی می‌روند، اشکالات را همان موقع نمی‌گویند و فقط گزارش تهیه می‌کنند و بعد از طریق سازمان لیگ، این اشکالات را جهت برطرف شدن به استان‌های مربوطه اعلام می‌کنند.

 

دبیر هیات فوتبال خوزستان گفت: به هر حال این نمایندگان روز گذشته از ورزشگاه‌های غدیر و تختی اهواز و شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان بازدید داشتند و در حال حاضر هم گزارشی از سازمان لیگ به دست ما نرسیده است. البته بعید می‌دانم در ورزشگاه‌های تختی و غدیر اهواز اشکالی وجود داشته باشد. آن اشکالاتی هم که در خصوص ورزشگاه مسجدسلیمان وجود داشت، در حال برطرف شدن است.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ما ورزشگاه تختی را برای مسابقات لیگ های یک و دو آماده می‌کنیم و مسابقات لیگ برتر هم در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود، مگر این‌که دیدارهایی به صورت همزمان باشد که مجبور شویم، مسابقه‌ای را در ورزشگاه تختی برگزار کنیم. به هرحال هر باشگاه برای لیگ برتر باید دو ورزشگاه را به سازمان لیگ معرفی کند.یعقوبی‌نژاد گفت: تا آغاز لیگ برتر کشور زمان داریم و اگر اشکالاتی هم باشد به ما اعلام خواهند کرد و ما هم طی مدتی که زمان داریم، آن‌ها را برطرف می‌کنیم.

 

ثبت‌نام از تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در مسابقات والیبال بانوان خوزستان
ورزشی  15:58:43 1393/03/12
933-8681-5 کد خبر
RSS :: پرینت

از تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در مسابقات والیبال بانوان خوزستان در رده سنی جوانان ثبت‌نام می‌شود.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از هیات والیبال خوزستان، مسابقات باشگاهی بانوان در رده سنی جوانان اوایل تیرماه برگزار خواهد شد که به همین منظور از سوی هیات والیبال خوزستان اطلاعیه‌ای مبنی بر اعلام شرایط تیم های باشگاهی صادر شده که به شرح زیر است:

 

"به منظور انتخاب تیم استان در رده سنی جوانان و اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی کشور در مرداد ماه سال جاری، مسابقات باشگاهی رده سنی جوانان برگزار خواهد شد لذا از تمام باشگاه‌های استان درخواست می‌شود با رعایت موارد اعلام شده، اعلام آمادگی خود را به صورت کتبی حداکثر تا تاریخ ۱۷ خرداد ماه به دورنویس ۳۳۳۵۶۳۶ ارسال و یا با شماره تلفن ۳۳۳۲۶۹۹ روزهای زوج هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۰ تماس و یا به نشانی هیات والیبال استان واقع در امانیه، پیچ استادیوم، مجموعه ورزشی تختی، روبروی سالن ۲۲ بهمن مراجعه شود."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد