سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از رامهرمز



دستگیری یکی از متهمان به قتل در نزاع رامهرمز
اجتماعی  14:40:16 1393/03/12
933-4314-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون قضایی رییس کل دادگستری خوزستان از دستگیری یکی از متهمان به قتل در نزاع چند روز گذشته رامهرمز خبر داد.

 

علی افتخاری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان- اظهارکرد: یکی از عاملان جنایت در نزاع رامهرمز که منجر به کشته شدن چند نفر شد، دستگیر شده و در حال حاضر با قرار بازداشت در زندان به سر می برد.

 

وی ادامه داد: مهاجمانی که اقدام به تیراندازی و کشتن تعدادی از افراد در این نزاع کردند، هر سه برادر بودند که دو نفر در درگیری با پلیس کشته شدند و یک نفر متواری شد که در جریان این ماجرا، یک موتورسوار را با استفاده از اسلحه تهدید کرده و از موتورسوار خواسته او را به خارج از شهر منتقل کند.

 

معاون قضایی دادگستری خوزستان گفت: این فرد در نقطه ای در خارج از شهر مخفی شده بود که پس از چندی خود اعلام می کند در کجا مخفی شده و پلیس با حضور در محل اقدام به دستگیری او کرد.

 

افتخاری افزود: این سه فرد، برادر دیگری هم دارند که هم اکنون متواری است و تحت پیگرد قرار دارد؛ البته باید مشخص شود که آیا برادر چهارم هم در این نزاع حضور داشته‌است یا خیر.

 

به گزارش ایسنا؛ چندی پیش بر اثر اختلاف دو خانواده بر سر یک قطعه زمین، تعدادی از افراد یک خانواده با مراجعه به درب منزل خانواده دوم، برخی از اعضای آن را با شلیک تیر کشتند.

 

همچنین یکی از همسایگان این خانواده و یک رهگذر نیز در این حادثه کشته شدند. نیروهای پلیس نیز بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، در محل حاضر و با افراد مسلح درگیر شدند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد