سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان



راهیابی نمایشنامه هنرمند مسجدسلیمانی به جشنواره کشوری محیط زیست
مسجدسلیمان - خبرگزاری مهر: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان از راهیابی و حضور یکی از آثار هنری این شهرستان در جشنواره تئاتر میدانی محیط زیست شهرکرد خبر داد.

بیژن حسینی در گفتگو باخبرنگار ما افزود: نمایشنامه « تلخ و شیرین » اثر آقای علی قاضی هنرمند این شهرستان موفق شد به نخستین جشنواره تئاتر میدانی محیط زیست شهرکرد راه یابد.

وی ادامه داد: این جشنواره در نیمه دوم خرداد در شهر شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با حضور آثار پذیرفته شده برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان با عنوان اینکه این نمایش نامه تنها نماینده استان خوزستان در بخش آیین های نمایشی است، افزود : این نمایشنامه پس از تأیید در مرحله بازخوانی به مرحله بازبینی راه یافته است.
حسینی در خصوص موضوع این نمایشنامه گفت: این نمایشنامه قصه ی شیرین و فرهاد است که در آن فرهاد به خواستگاری شیرین می رود و پدر شیرین برای موافق بودنش با ازدواج آن دو شرط می کند که فرهاد باید کوه را جابه جا کند و فرهاد پس از انجام این کار به خاطر تخریب محیط زیست و منابع طبیعی و زیستگاه طبیعی حیوانات روانه زندان می شود.
لازم به ذکر است پیش از این دو نمایشنامه دیگر از این هنرمند در یازدهمین جشنواره کشوری تئاتر خیابانی مازندران و همچنین ششمین جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان به اجرا در آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد