سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی


پیشنهاد 2 تیم اروپایی به هافبک فولاد
ورزشی  0:31:35 1393/03/12
933-7781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به دو پیشنهاد خارجی اش از تیم های هلندی و اوکراینی گفت: احتمال دارد تا هفته آینده نامه پیشنهاد این دو باشگاه به باشگاه فولاد برسد.

 

شهاب کرمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: از تیم های ایرانی به صورت غیرمستقیم پیشنهاد داشته ام ولی من هیچ موقع چنین پبشنهادهایی را قبول نمی کنم. هر موقع یک باشگاه به باشگاه فولاد اعلام کرد که خواهان من است، آن موقع این یک پیشنهاد می شود. این که از طرف فلان مربی یا یکی از نزدیکان او با من تماس گرفته شود، این یک توصیه می شود نه یک پیشنهاد.

 

وی بیان کرد: من اگر پیشنهاد خارجی ای به صورت رسمی داشته باشم، روی آن فکر می کنم در غیر این صورت اولویتم با فولاد است.

 

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: از یک تیم هلندی و یک تیم اوکراینی پیشنهاد داشته ام و احتمال دارد تا هفته آینده نامه های این دو باشگاه به باشگاه فولاد برسد و زمانی که این کار صورت گرفت، این پیشنهادها را رسانه ای می کنم.

 

وی گفت: از زمانی که در تیم ملی امید بودم، این تیم هلندی خواهان من بود ولی من فکر کردن روی این موضوع را به پایان لیگ موکول کرده بودم و اکنون که این تیم هلندی و همچنین تیم اوکراینی با من تماس گرفته اند، به آن ها گفته ام اگر صحبتی در این زمینه دارید با باشگاه فولاد انجام دهید.

 

کرمی خاطر نشان کرد: به هر حال پس از این که نامه این دو باشگاه طی هفته آینده به باشگاه فولاد رسید، باشگاه در این زمینه تصمیم گیری می کند. من هنوز یک فصل دیگر با فولاد قرارداد دارم. تمایل من برای حضور در تیم های ایرانی، حضور در فولاد است و خیلی به تیم های دیگر فکر نمی کنم.

 

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: اگر بحث رفتن از فولاد باشد، ترجیح می دهم لژیونر شوم تا این که به تیم های ایرانی دیگر فکر کنم. به هر حال وقتی نان و نمک جایی را خورده ایم، نباید نمکدان بشکنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به این که لژیونر شوید، امیدوار هستید؟ عنوان کرد: به لژیونر شدنم، بسیار امیدوار هستم.

 

کرمی در پایان درباره دراگان اسکوچیچ، سرمربی جدید فولاد گفت: او مربی خوبی است و جوانگرا می باشد. سال گذشته هم با تیم ملوان نتایج خوبی کسب کرد و ان شاالله امسال بتوانیم با او نتایج خوبی را به دست آوریم و بازهم فولاد قهرمان شود. تصور من این است با همین روندی که فولاد دارد، سال آینده هم می تواند قهرمان شود. برای فرکی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همیشه سالم باشد و هر کجا که هست این موفقیت ها را داشته باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد