سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش هنری



کودکان خوزستانی نشان های رنگی مسابقه ی نقاشی هیکاری ژاپن را کسب کردند

اهواز- ایرنا- کودکان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان یک نشان طلا، یک نقره و سه برنز بیست و یکمین مسابقه بین المللی نقاشیˈانجمن هیکاریˈ کشور ژاپن را برای ایران اسلامی کسب کردند.

به گزارش روزیکشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در بیست و یکمین مسابقه بین المللی نقاشی انجمن هیکاری ژاپن که بین 25 هزار و 544 اثر از 69 کشور جهان صورت گرفت احمد آل کثیرعضو 13 ساله کانون پرورش فکری شهرستان شوش توانست نشان طلای این رقابت هنری را برای کشور ایران کسب کند.

بر اساس این گزارش همچنین در این مسابقه ی بین المللی نقاشی ˈمحبت چنگیزیˈ عضو 13 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو بهبهان نشان نقره ی این مسابقه را از آن خود ساخت.

این گزارش حاکی است که ˈسیاوش مصفرˈ شش ساله و ˈشادی سیناˈ 11 ساله دیگر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو بهبهان و ˈسنا حنظلیˈ عضو 8 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو شهرستان اهواز نشان های برنز این مسابقه را کسب کردند.

مسابقه ی هیکاری ژاپن از جمله معتبرترین مسابقات نقاشی در سطح جهان است که با موضوع های ˈکشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانوادهˈ در سال 2013 در ژاپن برگزار و نتایج آن به تازگی منتشر شده است. 

بر اساس این گزارش یک هزار و 461 اثر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در آن حضور داشتند.

چندی از کودکان و نوجوانان سایر استان های کشور نیز موفق به کسب رتبه و مدال در این مسابقه شدند.

کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری چندی پیش نیز توانسته بودند جایزه اول و دیپلم افتخار مسابقه بین المللی نقاشی و پوستر ˈبنیاد صلح و همکاریˈ کشور اسپانیا و 17 دیپلم افتخار پانزدهمین مسابقه بین المللی نقاشی ˈنوا زاگوراˈ کشور بلغارستان در سال 2013 را از آن خود کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد