سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده



همایش اصلاح طلبان خوزستان 
* حجت‌الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌نیا عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در سالروز رحلت حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در جمع اصلاح طلبان اهواز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. از قرار اطلاع این مراسم روز شنبه 10 خرداد ساعت 18 الی 20  واقع در اهواز - خیابان پیشاهنگی بین فلکه دانشگاه و مسجد آذربایجان ها ؛ تالار مطهری برگزار می شود.

انتقاد شمسایی از سرعتگیرها
* مهندس شمسایی شهردار اسبق اهواز در گفتگو با ذره بین با انتقاد از وضعیت دست اندازها و سرعتگیرها در سطح کلانشهر گفت : در دوره مسئولیت در شهرداری 30000 سرعتگیر را از خیابان های اصلی و فرعی اهواز جمع کردیم. توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و تکرار نکات مهارتی و حقوق سایر رانندگان و عابران در قالب آموزش های مکرر از رسانه ها به نظر میرسد می تواند جایگزین موانع فیزیکی ناهنجار فعلی باشد.

تغییرات در سرپرستی جام جم خوزستان
* هفته گذشته سرپرستی پر تیراژ ترین روزنامه کشور در خوزستان یعنی جام جم شاهد تغییراتی بود و بر این اساس سید رامین میر بابایی جایگزین حسین حسین نژادیان شد که چندین سال سرپرستی این روزنامه را برعهده داشت. میربابایی در طی این چند روز با تعدادی از مسئولین استانی و شهری از جمله نماینده ولی فقیه و رییس شورای شهر اهواز دیار داشته است. روزنامه جام جم چاپ همزمان در شهر اهواز و کلانشهرها دارد و چاپخانه جام جم اهواز روزنامه استان های جنوب و غرب کشور را تامین می کند.

ابهام در حکم مدیرکل جدید ارشاد خوزستان
* با گذشت چند روز از اخبار برخی منابع خبری خوزستان مبنی بر قطعی شدن و حکم خوردن ابلاغ همایون قنواتی برای تصدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گویا ابهاماتی در این خصوص وجود دارد و پیش آمده و خبری از برگزاری مراسم تودیع و معارفه یا تایید رسمی نیست. گفته می شود حجت الاسلام سپهر احتمالن جایگزین طباطبایی در اداره کل اوقاف خوزستان خواهد شد.

سید خلف به سفر عتبات رفت
* سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز برای دومین بار در دوره تصدی شهرداری اهواز در 9 ماه گذشته راهی زیارت عتبات عالیات شده است. در سفر قبلی دو عضو شورا نسبت به عدم اخذ مجوز مرخصی از شورا و عدم طرح و تصویب در جلسه علنی انتقاد کرده بودند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد