سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



برگزاری پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خوزستان
ورزشی  15:42:1 1393/03/11
933-7281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

پیکارهای قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان باشگاه‌های خوزستان برگزار خواهد شد.

 

محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار‌کرد:‌ این رقابت‌ها دوم تا ششم تیرماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی درباره زمان برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کشور، گفت:‌ این پیکارها 15 تا 17 مردادماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.




دعوت 3 خوزستانی به اردوی تیم‌ملی سبک شین‌کیوکوشین‌میدوری کاراته
ورزشی  15:37:24 1393/03/11
933-7181-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سه ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی سبک "شین‌کیوکوشین بین‌المللی میدوری کاراته" فراخوانده شده‌اند.

 

هومن عزیزی، مربی تیم کاراته شین‌کیوکوشین میدوری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی، نهم خردادماه به میزبانی شیراز برگزار شد که در این مسابقات سه ورزشکار تیم ما به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند.

 وی بیان‌کرد: در این مسابقات حسین رشیدی، توفیق بریهی و عبدالله غشاری در جایگاه دوم قرار گرفتند و سیدماجد عربی‌سد و عقیل ناصری سوم شدند اما در این پیکارها عنوان، ملاک حضور در اردوی تیم‌ملی نبود بلکه نوع مبارزه و سابقه هم اهمیت داشت و بر همین اساس رشیدی، بریهی و عربی‌سد به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شدند. بیشترین نفرات دعوت شده به اردو از تیم ما هستند. 

سرپرست سبک شین‌کیوکوشین بین‌المللی میدوری مناطق جنوب و غرب کشور ادامه‌داد: تیم‌ملی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی خاورمیانه که در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند. اردوی تمرینی تیم‌ملی پس از ماه رمضان برگزار می‌شود و پس از آن هم تیم‌ملی به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد. 

وی سطح مسابقات و عملکرد کاراته‌کاهای استان را خوب ارزیابی‌کرد و گفت: تیم ما در این مسابقات دوم شد و جام جنگندگی هم به ما رسید. همچنین از اسپانسر تیم‌مان که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون بود، تشکر می‌کنم.





فرکی: به بختیار تبریک می‌گویم/سوشا شایسته حضور در تیم‌ملی بود
ورزشی  14:28:48 1393/03/11
933-7081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

حسین فرکی از حضور بختیار رحمانی در جام جهانی خوشحال است و می‌گوید مکانی شایسته حضور در تیم‌ملی بود.

 

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولادخوزستان در گفت‌وگو  با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان درخصوص شرایطش پس از عمل جراحی زانو اظهارکرد: همه چیز خوب بود و عملم انجام شد و اکنون هم از بیمارستان مرخص شده ام و در حال پیگیری دستورات پس از عملم، ازجمله فیزیوتراپی و آن نکاتی که باید رعایت کنم، هستم.

 

وی بیان کرد: پزشکم دوران نقاهتم را چهار هفته پیش‌بینی کرده است و باید دید که وضعیت به چه شکلی خواهد بود. در حال حاضر هم مشکلی ندارم و در خانه استراحت می کنم.

 

فرکی گفت: عمل جراحی دیگر زانویم را نیز به بعد موکول کرده ام تا ببینم وضعیت این زانویم و بهبودی آن تا حدی است و خدا را شکر پزشکم از عملم بسیار رضایت داشت.

 

وی در ادامه درخصوص قرار گرفتن بختیار رحمانی در لیست نهایی کارلوس کی‌روش و همچنین خط خوردن سوشا مکانی گفت: به بختیار تبریک می گویم و انشاالله مبارکش باشد و از این بابت خوشحال هستم. از این که سوشا هم خط خورد متاسف هستم و به نظرم او شایسته حضور در تیم‌ملی بود ولی به هر حال این تصمیم سرمربی تیم‌ملی و قابل احترام است.

 

فرکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه باید به کی‌روش کمک کنند تا با تمرکز، کارهای خود را انجام دهد و آروزی من موفقیت تیم‌ملی است.

 

وی در ادامه به بحث‌هایی که در برخی رسانه ها درخصوص این که او گزینه هدایت تیم‌ملی پس از کی‌روش است، گفت: می خواهم بگویم آقای کی روش کار خود را انجام دهد. البته می دانم او مربی ای حرفه ای است و تمرکزش نیز بیشتر روی تیم ملی می باشد. من می خواهم بگویم در این زمینه با کسی مذاکره ای نداشته ام و هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام.

 

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: آن چه در حال حاضر مهم است تیم‌ملی و موفقیت آن است و این مسایل نباید تمرکز تیم را بر هم بزند.






اوج حساسیت در دربی فوتسال بانوان خوزستان؛
سرمربی حفاری: شانس ما برای قهرمانی بیشتر از نفت است
ورزشی  12:21:38 1393/03/11
933-6781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری اهواز پیش از دیدار تیمش در دربی خوزستان برابر پخش و پالایش نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر کشور گفت: اگر می‌خواهیم راه قهرمانی‌مان را هموار کنیم باید در دیدار فردا سه امتیاز را به دست آوریم.

 

فروزان سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. امروز هم آخرین تمرین مان را پیش از بازی با پخش و پالایش نفت آبادان انجام دادیم. انشاالله به آبادان می رویم تا با انجام یک بازی خوب، سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم.

 

وی بیان کرد: ما به سه امتیاز این بازی برای قهرمانی نیاز داریم و اگر می خواهیم راه قهرمانی‌مان را هموار کنیم حتما باید سه امتیاز بازی را به دست آوریم. ما به جز این بازی، دو بازی دیگر در خانه مقابل تیم های گیلان و پرسپولیس داریم.

 

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری خاطر نشان کرد: ما فقط به برد در بازی فردا فکر می کنیم و باید سه امتیاز را به دست آوریم و تمام تلاش مان را هم می کنیم تا بازی خوب و بدون حاشیه و اشتباهات داوری باشد. بازیکنانم انگیزه بالایی دارند و فکر می کنم اگر این بازی را ببریم، بیش از 80 درصد راه قهرمانی را طی کرده ایم.

 

وی گفت: بازی دربی حساسیت دارد و با توجه به این‌که حریف هفته گذشته پرسپولیس را شکست داده است از روحیه خوبی برخوردار می‌باشد و انگیزه شان بالا است ولی قهرمانی دست خودمان است و ما نسبت به پخش و پالایش نفت آبادان بیشتر شانس قهرمانی داریم، چرا که با یک تساوی در دیدار فردا هم می‌توانیم قهرمانی را به دست آوریم اما با این وجود به مساوی فکر نمی‌کنیم و اگر یک بازی خوب ارائه دهیم، حتما برنده می‌شویم.

 

سلیمانی در ارزیابی‌اش از حریف عنوان کرد: پخش و پالایش نفت آبادان امسال به ویژه در نیم‌فصل دوم تیم خوبی بوده است. این تیم در این نیم‌فصل دو سه بازیکن جذب و خود را تقویت کرد که این نشان می‌دهد مدیران این باشگاه به فوتسال بانوان‌شان اهمیت داده‌اند.

 

وی افزود: به عنوان یک خوزستانی از این که مدیرانی مانند مدیران پخش و پالایش نفت آبادان و ملی‌حفاری داریم که به ورزش بانوان به ویژه فوتسال اهمیت می دهند، خوشحال هستم. این مدیران سرمایه‌هایی هستند که در بخش بانوان بسیار کم داریم و امیدوارم تعداد آن‌ها افزایش پیدا کند. در کل پخش و پالایش نفت آبادان تیم خوب و با انگیزه‌ای است.




شناخت برترین پولادمردان نوجوان خوزستان
ورزشی  10:6:23 1393/03/11
933-6581-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

 

سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه‌برداری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این پیکارها روز جمعه (نهم خردادماه) در سالن نامجو اهواز برگزار شد.

 

وی با بیان این‌که وزنه‌برداران در هشت وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: از شهرستان‌های آبادان، اندیمشک، دزفول، مسجدسلیمان، لالی، ایذه، شوشتر و باشگاه‌های نفت اهواز، ملی‌حفاری، نفت و گاز امیدیه و نفت و گاز مسجدسلیمان شرکت‌کننده داشتیم.

 

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان درباره نفرات برتر این مسابقات عنوان‌کرد: در دسته 50 کیلوگرم بهزاد حاجی‌پور از لالی، در دسته 56 و 62 کیلوگرم به ترتیب افشین طاهری و سیدصادق موسوی هر دو از نفت اهواز، در دسته 69 کیلوگرم امین علی‌پور از باشگاه ملی‌حفاری، در دسته 77 و 85 کیلوگرم رحمان اورامه و داریوش بهداروند هر دو از نفت مسجدسلیمان، در دسته 94 کیلوگرم میلاد پوررشنو از اندیمشک و در دسته 94+ کیلوگرم محمدرضا طیبی از نفت اهواز، همگی به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

 

وی سطح مسابقات را خوب دانست و خاطرنشان‌کرد: نفرات برتر به رقابت‌های قهرمانی کشور که 19 مردادماه در شهرستان قائم‌شهر استان مازندران برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

 

قریشی خاطرنشان‌کرد: باتوجه به این‌که رقابت‌های کشوری را پیش‌رو داریم، می‌خواهیم اولین اردوی استانی را جهت آمادگی وزنه‌برداران‌مان از 24 خردادماه به مدت پنج روز در مسجدسلیمان برگزار کنیم.






دعوت از 3 خوزستانی به اردوی تیم‎ملی فوتبال امید
ورزشی  2:1:16 1393/03/11
933-6481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سه بازیکن خوزستانی تیم ملی امید جهت تست پزشکی به اردوی تدارکاتی دعوت شدند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی امید از 17 خرداد به مدت سه روز در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

 

اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

 

محمد ناصری، محمدحسین مرادمند، علی کریمی و احسان پهلوان – اصفهان

 

محمدامین جهان کهن، یوسف وکیا و ولید مشاعی زاده – خوزستان

 

محمد دانشگر، علی مردانی، احسان سخندان، محمدعلی فرامرزی، فرشید اسماعیلی و آرام عباسی – فارس

 

حجت صدقی – کرمان

 

روزبه چشمی – قم

 

ارسلان مطهری، علی محسن زاده، آرش رضاوند، میلاد کمندانی، فرشاد قاسمی، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی آقاجان، وحید حیدریه، بهنام برزای، مهدی مهدی پور و محمدرضا اخباری – تهران

 

علیرضا نقی زاده – آذربایجان شرقی

 

شاهین ثاقبی – گیلان

 

حجت حق وردی – خراسان رضوی

 

احمد نورالهی – یزد  

 

بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت 14 روز شنبه، هفدهم خردادماه در مهمانسرای شماره یک آکادمی ملی فوتبال، خود را به کادر فنی معرفی کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد