سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان


بختیار رحمانی: کسی باور نمی‌کرد به جام‌جهانی بروم/دست فرکی را می‌بوسم
ورزشی  13:58:2 1393/03/11
933-6981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

بختیار رحمانی با ابراز خوشحالی از حضور در لیست نهایی کارلوس کی‌روش گفت: نسبت به این اتفاق امیدوار بودم ولی شاید در این مقطع کسی باور نمی‌کرد که من به جام جهانی بروم.

 

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: من پیش از این هم به این که مسافر جام جهانی شوم، امیدوار بودم ولی شاید در این مقطع کسی باور نمی‌کرد که بختیار به جام جهانی برود.

 

وی بیان کرد: من واقعا در اردوهایی که داشتیم خودم را به آقای کی‌روش اثبات کردم و توانایی‌هایم را به او نشان دادم و خدا را شکر که جواب هم داد.

 

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: تیم‌ملی واقعا آماده است و مرز دوندگی بازیکنان در هر بازی به 10، 11 کیلومتر رسیده است که این می تواند خیلی به ما کمک کند. مطمئن هستم طی چند روز باقی‌مانده، کی‌روش با دستیارانی که دارد، می تواند این دوندگی را بیشتر کند و امیدوارم که به این صورت هم شود.

 

وی گفت: به مردم ایران اطمینان می‌دهم که در برزیل هم بتوانیم خیلی خوب بازی کنیم و نتایج خوبی هم کسب کنیم.

 

رحمانی با بیان اینکه عوامل بسیاری باعث شد که من جزو لیست نهایی تیم‌ملی قرار بگیرم، عنوان کرد: من اصالتا کرد هستم و شنیدم که همه مردم در تمام مساجد جامعی که اطراف کرمانشاه است، برای اینکه من مسافر جام جهانی شوم، دعا کردند که واقعا از آن‌ها تشکر می کنم. همچنین از رسانه ها قدردانی می کنم. از تمام مربیانم که در راس آن‌ها حسین فرکی قرار دارد هم قدردانی می کنم و دست او را می بوسم.

 

وی در پایان درباره این که گفته می شود قصد رفتن به استقلال تهران را دارد، گفت: من فقط گفته بودم که استقلالی هستم. من از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم و نگفته بودم که می روم در استقلال بازی می کنم. اولویت من در ایران، حضور در فولاد است. هنوز با این باشگاه قرارداد دارم و اگر استقلالی ها هم من را می خواهند باید با خود باشگاه مذاکره کنند که مطمئن هستم باشگاه نیز مخالفت می‌کند.

 

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره این‌که گفته می‌شود او با جواد نکونام در خصوص رفتنش به استقلال تهران مشورت کرده است، عنوان کرد: این که در برخی رسانه ها آمده است نکونام نمی‌گذارد من به استقلال بروم را تکذیب می کنم. این شیطنت برخی از رسانه ها است. من در این زمینه با نکونام صحبتی نداشته‌ام.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد