سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



مربی دو و میدانی و دونده خرمشهری به تیم ملی دعوت شدند

مربی دو و میدانی شهرستان خرمشهر به همراه دونده ملی پوش به اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی دعوت شدند.

خبرگزاری فارس: مربی دو و میدانی و دونده خرمشهری به تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، امیر مسعودیان مربی دو و میدانی خرمشهری برای مربیگری به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مسعودیان که از قهرمانان اسبق پرش طول و پرش سه گام کشور بوده و اکنون رییس هیئت دو و میدانی خرمشهر نیز است به همراه میلاد دریساوی‌زاده قهرمان ماده پرش سه گام کشور از خرمشهر در تمرینات تیم ملی حضور یافتند.

اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی از چهارم خرداد در سالن آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده و تا 25 خردادماه ادامه دارد.

امیر مسعودیان در این خصوص گفت: پرورش قهرمان بدون داشتن ابتدایی‌ترین امکانات، کار بزرگی است که ورزشکاران خرمشهری در هیئت دو و میدانی این شهر انجام می‌دهند.

وی افزود: مربیان ما از نظر علم مربیگری و توانایی جزو بهترین‌های کشور هستند و قهرمانی‌های پیاپی دوندگان خرمشهری در سال‌های اخیر گواه این ادعا است.

رئیس هیئت دو و میدانی خرمشهر اذعان داشت: اولین ابزار کار یک مربی و دونده داشتن پیست استاندارد 400 متری است که خرمشهر سالهاست از این موهبت محروم است اما ورزشکاران خرمشهری دست از تلاش نکشیدند و با سختکوشی توانستیم با کمترین امکانات بهترین نتایج را بگیریم.مسعودیان خاطرنشان کرد: جادر حسین‌پور و مهدی شیخی مربیان دو ومیدانی خرمشهر هستند که در چند سال گذشته توانستند با همین امکانات کم دوندگانی در سطح استان و کشور پرورش دهند.وی خاطرنشان کرد: اگر برای جوانان خرمشهری پیست استاندارد بسازند به شما اطمینان می‌دهم که جوانان مستعد خرمشهر به مسابقات المپیک نیز راه پیدا کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930310000864#sthash.eLkiix6s.dpuf






سرپرست تیم فولاد خوزستان:
بختیار رحمانی، شریفات و کرمی فصل آینده در فولاد بازی خواهند کرد

سرپرست تیم فولاد خوزستان خبر پیوستن بختیار رحمانی و شریفات به استقلال و کرمی به پرسپولیس را کذب محض دانست و گفت: هر سه بازیکن فصل آینده نیز برای ما بازی خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: بختیار رحمانی، شریفات و کرمی فصل آینده در فولاد بازی خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پرورش‌ یافته‌های آکادمی فولاد خوزستان که از مدرسه فوتبال فولاد پرورش یافته و تا به بزرگسالان رسیدند در راه سرخابی‌های پایتخت قرار گرفتند.

بعد از پایان فصل لیگ برتر که با قهرمانی قرمزپوشان اهوازی به پایان رسید چند بازیکن این تیم مورد توجه تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران هستند.عبدالله کرمی گفته می‌شود در آستانه بستن قرارداد با پرسپولیس است و بختیار رحمانی و اسماعیل شریفات دیگر بازیکنان قرمزپوشان اهوازی در آستانه پیوستن به استقلال تهران هستند.این در حالی است که حسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با تکذیب این خبر اظهار داشت: هر سه بازیکن فصل آینده نیز برای ما بازی خواهند کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930311000351#sthash.lGFYJDkS.dpuf





سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک خبر داد
حضور 7 کشتی‌گیر فرنگی‌کار اندیمشکی در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح کشور

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک از حضور هفت کشتی‌گیر فرنگی‌کار اندیمشکی در قالب تیم بسیج کشور برای شرکت در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نیروهای مسلح کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور 7 کشتی‌گیر فرنگی‌کار اندیمشکی در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح کشور

ساسان بازگیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نیروهای مسلح کشور از امروز به مدت دو روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: اعضای تیم کشتی فرنگی بسیج کشور برای حضور در این مسابقات از کشتی‌گیران خوزستانی تشکیل می‌شود که هفت نفر از این کشتی‌گیران از شهرستان اندیمشک هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک اضافه کرد: در وزن 59 کیلوگرم اشکان قلی کیانی، 66 کیلوگرم عبدالمحمد پاپی، 71 کیلوگرم مهدی زیدوند، 75 کیلوگرم فرشاد رستمی کیا، 80 کیلوگرم مسعود مرادی، 85 کیلوگرم مهدی هدایی، 98 کیلوگرم مجتبی کریم‌فر و محمد رسولی و 130 کیلوگرم مسعود نعمت چکانی می‌باشند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین حاج غلامرضا قیطاسی از مربیان و پیشکسوتان کشتی فرنگی اندیمشک نیز به عنوان مربی در این مسابقات تیم کشتی بسیج کشور را همراهی می‌کند.

بازگیر با بیان اینکه 95 درصد نفرات حاضر در این تیم را کشتی‌گیران اندیمشک تشکیل می‌دهند تصریح کرد: این امر نشان از جایگاه ویژه و ممتاز کشتی فرنگی این شهرستان در کشور دارد و امیدواریم که مسئولان با حمایت از این رشته ورزشی زمینه را برای رشد بیشتر ورزشکاران این رشته در مسابقات بین‌المللی و جهانی فراهم سازند.

وی افزود: مطمئنا با حمایت و فراهم کردن امکانات مطلوب و استاندارد و با توجه به استعدادهای فراوان و علاقه‌مندی نوجوانان و جوانان به این رشته ورزشی در شهرستان بیش از این شاهد افتخار آفرینی قهرمانان کشتی‌گیر برای استان و کشورمان در صحنه مسابقات جهانی و بین‌المللی خواهیم بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان اندیمشک قطب اصلی کشتی فرنگی کشور بوده و کشتی‌گیران این شهرستان دارای عناوین متعددی در مسابقات بین‌المللی و جهانی در رده‌های سنی مختلف هستند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930310001421#sthash.RtoDUBYR.dpuf







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد