سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بهداشت و سلامتی


مواد پلاستیکی غیر استاندارد و نامرغوب که در ساخت تمام وسایل به ویژه کیف و کفش ها استفاده می شود شانس سرطان را در زندگی شما چندین برابر افزایش می دهند پس با انتخاب های صحیح شانس بروز آن را کاهش دهید.
طبق مطالعات انجام شده هیچ مدارکی مبنی بر سرطان زا بودن وسیله ای خاص ارائه نشده است اما برخی از اشیاء پیرامون ما خطر بروز سرطان را افزایش می دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه، کنترل تلویزیون، مایکرویو اگرچه بنا به شواهد و آماری جزو وسایل سرطان زا شناخنه شده اند اما ساده ترین و دم دست ترین وسایل اطرافتان نیز مانند کیف کفش و ... نیز مشکوک به مبتلا کردن شما به سرطان هستند.

بررسی ها نشان می دهند، مواد پلاستیکی غیر استاندارد و نامرغوب که در ساخت تمام وسایل به ویژه کیف و کفش ها استفاده می شود شانس سرطان را در زندگی شما چندین برابر افزایش می دهند پس با انتخاب های صحیح شانس بروز آن را کاهش دهید.

گفتنی است استفاده از مواد غذایی شب مانده نیز باعث گسترش سلول های سرطانی در بدن می شود و با رعایت مواردی ساده در زندگی می توان شدت و سیر بیماری را تغییر داد و عمر بروز سرطان را 5 الی 10 سال کاهش داد.

نتایج مطالعات نشان می دهند ، بنزیل فتالات (BBP) و دی بوتیل فتالات (DBP) فتالات و ترکیب‌های مختلف آن در هر وسیله یا محصولی به وی‍‍ژه لوازم های آرایشی باعث بروز سرطان می شوند و در صورت تماس دائمی با آن ها ،سیستم عمومی تان دچار ضعف خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد