سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار هنری برای خوزستان

درخشش صدا و سیمای خوزستان در جشنواره تولیدات مراکز استان ها
فرهنگی و هنری  8:12:40 1393/03/08
933-3580-5 کد خبر
RSS :: پرینت

صدا و سیمای مرکز خوزستان در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها حائز چند رتبه در بخش های مختلف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خوزستان-هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در تبریز در حال برگزاری است. در سه روز برگزاری این جشنواره، مراکز استان ها در پنج بخش صدا، سیما، خبر، پژوهش و موسیقی تولیدات خود را به رقابت گذاشتند و در نهایت "مصطفی صالحی نژاد" از مرکز خوزستان در بخش خبر به عنوان بهترین خبرنگار بخش ویژه خبر تلویزیون انتخاب شد. وی همچنین در بخش بین الملل خبر نیز برای تولید مستند "کشت تلخ" با موضوع خنثی سازی مین رتبه برتر را کسب و لوح تقدیر و جایزه خود را از دست معاون امور استان های رسانه ملی دریافت کرد.

همچنین "مهدی محمودی" و "میترا پیله ور" از مرکز خوزستان نیز در حوزه دفاع مقدس و گزارش خبری حائز رتبه شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین هیات داوران هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها از زحمات آقایان محمد کیوان، علیرضا ملک نژاد، ولید دیوانی و مرحوم شالباف از صدا و سیمای مرکز خوزستان در حوزه خبر مکتوب و تصویربرداری تشکر کرد.

همچنین صدا و سیمای مرکز خوزستان در این جشنواره در بخش سیما و موسیقی نیز جوایزی را دریافت کرد.

هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها امروز (پنجشنبه) با حضور ضرغامی رئیس رسانه ملی در تبریز به کار خود پایان می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد