سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان


کناره‌گیری سودانی از ریاست هیات شنا
ورزشی  14:41:3 1393/03/07
933-4381-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به کناره‌گیری ناصر سودانی از ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان، گفت: علت این تصمیم سودانی، مشغله کاری او بوده است.

 

فرامرز کیانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: سودانی که نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی است، به دلیل مشغله کاری‌ای که داشت نمی‌توانست خیلی برای این هیات وقت بگذارد و به همین دلیل از ریاست این هیات کناره‌گیری کرد.

 

وی ادامه داد: به هر حال سودانی اعلام کرد با توجه به این‌که وقت کافی را ندارد و نمی خواهد به رشته پایه، پر مدال و با علاقه‌مندان بسیار ضربه بخورد، استعفا داد و ما هم پذیرفتیم. با توجه به کناره‌گیری سودانی، ما هم مظفر علیشایی که معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان است را به عنوان سرپرست این هیات به فدراسیون معرفی کردیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سودانی قول داده است که در آینده، بسیار بیشتر به تمام رشته های ورزشی استان توجه کند و تعامل و همکاری‌اش با اداره کل نیز بیشتر از قبل شود و به ما کمک کند. در این جا از زحمات او در زمان ریاستش در هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان تشکر می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد