سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



ابن قاسم خبرداد:
تمرینات تیم فوتبال فولاد از 30 خرداد آغاز می شود
اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: طبق برنامه اعلام شده از سوی سرمربی جدید این تیم، تمرینات فولاد از 30 خردادماه آغاز می شود.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اسکوچیچ بعد از توافق با باشگاه فولاد خوزستان و بستن قراداد با این تیم، برنامه آماده سازی پیش فصل تیم فولاد برای حضور پرقدرت در لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور برای فصل آینده را به مسئولان این باشگاه ارائه کرده است تا مقدمات کار فراهم شود.وی افزود: بر اساس برنامه ای که سرمربی کروات فولاد اعلام کرده است، تمرینات تیم از روز 30 خردادماه در اهواز آغاز می شود و قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر، یک اردوی 10 روزه داخلی در منطقه ای خوش و آب هوا نیز در برنامه وجود دارد.
ابن قاسم با بیان اینکه اسکوچیچ هم اکنون در کشور خود به سر می برد، عنوان کرد: وی چندین فیلم از بازی های فولاد خوزستان در لیگ برتر فصل قبل را به خود برده تا در این مدت با مشاهده آنها به ارزیابی مناسب از تیم فولاد دست پیدا کند.سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه باشگاه فولاد خوزستان از تیم های پایه ای قدرتمند برخوردار است که در سال قبل اغلب آنها عنوان قهرمانی را در لیگ های رده خود به دست بیاورند، عنوان کرد: قرار است با آمدن اسکوچیچ به اهواز یک مسابقه بین تیم های فوتبال جوانان و امید باشگاه فولاد برگزار شود تا سرمربی جدید نسبت به انتخاب چند بازیکن مستعد از میان آنها اقدام کند.
 


استخر سرپوشیده نفت مسجدسلیمان به بهره برداری رسید
اهواز - خبرگزاری مهر: همزمان با 27 رجب سالروز بعثت پیامبر اسلام و همچنین پنجم خرداد سالروز فوران نفت از نخستین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان، بهره برداری رسمی از استخر سرپوشیده این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان شامگاه دوشنبه در این مراسم اظهار کرد: این استخر که در گذشته به صورت روباز استفاده می شد به دلیل آب و هوای گرم و سوزان منطقه عملاً کارایی خود را از دست داده بود و به دلیل اهمیت ورزش شنا در حفظ تندرستی و شادابی افراد، بازسازی و مسقف کردن آن در دستور کار مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار گرفت.

ابراهیم پیرامون افزود: این پروژه با هدف افزایش سطح سرانه فضاهای ورزش های آبی و گسترش فن شنا به صورت سازه ای دو طبقه به زیربنای سه هزار و 812 متر مربع احداث شده است.

پیرامون عنوان کرد: در این پروژه، دو استخر بزرگسالان به ابعاد 50 در 21 متر با هشت خط شنا و استخر کودکان به ابعاد 8 در 17 متر و عمق 60 سانتی متر  اجرا شده است.

پیرامون با اشاره به اینکه این استخر به کارکنان و خانواده های آنان به همراه بازنشستگان صنعت نفت خدمات ارائه می دهد، افزود: برای استفاده از این استخر، سانس های تفریحی، آموزشی، آب درمانی و حرکت درمانی زیر نظر مربیان و اساتید مجرب پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: با راه اندازی این استخر امکان فعالیت ورزش های آبی نظیر شنا و واترپلو برای علاقمندان به این رشته میسر می شود که در همین راستا طرح استعدادیابی برای شناسایی افراد علاقمند و مستعد فعالیت در این رشته ها برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد: این استخر مجهز به جکوزی، سونای خشک، سونای تر، حوضچه آب سرد، نمازخانه، سیستم اطفای آتش، سیستم اعلان آتش آدرس پذیر هوشمند، سیستم برق اضطراری، بوفه، سرویس بهداشتی، سیستم صوتی، سکوهای استارت و تخته فنر، سکوهای نجات غریق و جایگاه تماشاچیان به ظرفیت 100 نفر است.
 



سرپرست استقلال خوزستان : در لیگ چهاردهم با تیم جوانتری شرکت می کنیم

اهواز- ایرنا - سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت : در لیگ برتر چهاردهم باشگاه های ایران نسبت به لیگ سیزدهم با تیم جوانتری در مسابقات شرکت می کنیم .

بهمن روشنایی روزسه شنبه به خبرنگارایرنا اظهارداشت : بهمین منظور مذاکره با بازیکنان پیشنهادی سرمربی را شروع کرده ، بطوری که تاکنون دوبازیکن جدید جذب کرده ایم .

وی اضافه کرد : با توجه به اینکه 14 بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان با اتمام قرارداد یکساله شان ازاین تیم جدا شده اند درفصل پیشرو ،تیمی متفاوتر وجوانتر نسبت به سال قبل خواهیم داشت .

روشنایی اظهارداشت : برنامه ریزی برای فصل آینده مسابقات ازسوی عبدالله ویسی سرمربی تیم صورت گرفته بطوری که تمرینات بازیکنان از روز31خردادماه جاری دراهواز شروع خواهد شد ،ضمن آنکه چند اردو وبازی تدارکاتی برای آماده سازی بازیکنان در برنامه داریم .تیم فوتبال استقلال خوزستان فصل گذشته در نخستین سال حضورش در لیگ برتر باشگاه های ایران با 29 امتیاز درمکان دوازدهم جدول قرارگرفت .



مربی تیم کاراته آبادان: برای حضور در مسابقات سوپر لیگ کشور نیاز به بودجه داریم

آبادان - ایرنا - مربی تیم کاراته آبادان پس از راه یابی این تیم به مسابقات سوپر لیگ کشور گفت: این صعود موفقیت بزرگی است اما برای حضور در مسابقات سوپر لیگ کشور باید بودجه مناسبی در اختیار داشته باشیم.

ˈ فرشید باقرزاده ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم آبادان در مسابقات قهرمانی استان خوزستان عملکرد فوق العاده ای داشت و با قدرت بر سکوی قهرمانی ایستاد.
وی اظهار کرد: سطح مسابقات قهرمانی به رغم کم بودن تعداد تیم های شرکت کننده بسیار بالا بود.

مربی تیم کاراته آبادان افزود: تیم دزفول شانه با شانه ما برای کسب عنوان قهرمانی پیش آمد اما انگیزه قهرمانی در این تیم زیاد نبود.وی گفت: امتیاز میزبانی یکی از دلایل کسب عنوان قهرمانی تیم ما بود و این امتیاز کمک زیادی به ما کرد.
مربی تیم کاراته آبادان با اشاره به مشکل مالی این تیم افزود: تیم ما تا زمانی که مشکل بودجه، امکانات و محل تمرین دارد، نمی تواند در سوپر لیگ کشور شرکت کند.وی خواستار کمک مسوولان آبادان برای حل این مشکلات شد و گفت: در صورت حل نشدن مشکل بودجه از حضور در مسابقات سوپر لیگ انصراف می دهیم.
باقرزاده آینده کاراته آبادان را روشن پیش بینی کرد و افزود: آبادان استعدادهای خوبی در کاراته دارد و باید به خوبی از آنها استفاده شود.
وی با اشاره به درخشش استعدادهای آبادان در مسابقات کاراته بین المللی اظهار کرد: تیم کاراته آبادان با در اختیار داشتن بودجه می تواند در مسابقات قهرمانی کشور نیز روی سکو برود.تیم کاراته آبادان با کسب عنوان قهرمانی مسابقات استان خوزستان سهمیه حضور در سوپر لیگ کشور را بدست آورد.ک/



پس از قهرمانی در لیگ برتر پینگ‌پنگ کشور؛
پیمان حسنی: شخصیت قهرمانی داشتیم/تعداد تیم‌ها کم بود
ورزشی  10:33:58 1393/03/07
933-3881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام، برنامه‌ریزی، همدلی و حمایت مسوولان پتروشیمی بندرامام را از عوامل قهرمانی‌ این تیم در لیگ برتر کشور دانست.

 

پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- پس از قهرمانی تیمش در بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر کشور اظهار‌کرد: از ابتدا هدف‌مان این بود که بدون باخت قهرمان شویم که به همین صورت هم شد و به این هدف رسیدیم. در دور مقدماتی علی‌رغم این‌که بازی‌های خوبی انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود ولی در پلی‌آف نتایج را جبران کردیم. برنامه‌ریزی دقیق و اردوهایی که پشت سر گذاشتیم و همچنین همدلی بازیکنانم و حمایت مسوولان پتروشیمی بندرامام در آمادگی تیم تاثیر به‌سزایی داشت.

 

وی به تاریخچه حضور تیم پتروشیمی در لیگ تنیس‌روی‌میز اشاره‌کرد و گفت: سابقه حضور پتروشیمی در لیگ تنیس‌روی‌میز 21 سال است و شاید پس از برخی تیم‌های فوتبال، پرسابقه‌ترین تیم ورزشی ایران باشد. البته سال‌های 72 تا 74 با نام پتروشیمی رازی و سال 75 با نام عملیات غیرصنعتی پتروشیمی ماهشهر در لیگ حضور داشتیم و از سال 76 تاکنون در 17 دوره رقابت‌های لیگ کشور با حمایت‌های خوب مسوولان پتروشیمی بندرامام شرکت کرده‌ایم. 

 

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام در ادامه درباره عملکرد بازیکنان تیمش گفت: از نفرات تیمم رضایت کامل دارم، هر کدام از آن‌ها در هر مسابقه ماموریتی جداگانه برای موفقیت تیم داشتند که به خوبی از عهده آن برآمدند هر چند شاید در برخی از بازی‌ها شکست خوردند ولی نتیجه دلخواه را گرفتیم. برای قهرمانی، بازیکنان تیمم سختی‌های زیادی را تحمل کردند که از همه آن‌ها تشکر می کنم. البته نمی‌توان نقش حیدری، سرپرست و فرهادی، مدیرفنی تیم را در این موفقیت نادیده گرفت.   

 

وی درباره دیدار فینال تیمش با دانشگاه آزاد اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد تیم خوبی بود ولی به نظر من پتروشیمی نوری عسلویه بهتر بود، چرا که سخت‌ترین تیم برای ما بود. دانشگاه آزاد تیم کاملی را در اختیار نداشت و به همین دلیل ما مقابل آن‌ها با اطمینان بیشتری بازی می کردیم. در هر دو بازی مرحله گروهی با این تیم، 5 – 3 و در بازی فینال 5 – 4 پیش بودیم که مسابقه مان مساوی شد، یعنی ما در هر سه مسابقه شایسته پیروزی 6 بر 2 یا 3 مقابل این تیم بودیم که این مهم در بازی رفت فینال اتفاق افتاد و با برد 6 بر 2 در بازی رفت، بیشترین راه قهرمانی‌مان را طی کردیم. در مسابقه برگشت فینال سخت‌ترین ماموریت را به فرقدانی و اخلاق‌پسند سپردم که هر دو به خوبی از عهده آن برآمدند. اخلاق‌پسند دو پیروزی ارزشمند کسب کرد و محمد فرقدانی نیز با یک برد و بازی خوب خود مقابل نیما عالمیان، نفر اول تیم دانشگاه آزاد که 7 – 3 در گیم پنجم پیش بود ولی در نهایت بازی را واگذار کرد، ماموریت خود را به خوبی انجام دادند. البته محمدعلی روئین‌تن، چهره جوان تیم ما نیز در طول فصل بازی های خوبی انجام داد ولی او در مرحله پلی‌آف برای پتروشیمی یک بازیکن استثنایی بود.

 

رییس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز از شرایط لیگ برتر و تفاوتش با سال های دیگر گفت: فصل 92 – 93 لیگ برتر برای نخستین بار فینال داشت و مرحله پلی‌آف، به حساسیت مسابقات افزود ولی تعداد تیم ها کم بود که فدراسیون بایستی برای ورود تیم های جدید اقدام کند، هر چند که تمام بازیکنان برتر تیم ها در میدان حاضر بودند. تقسیم‌بندی بازیکنان، تاثیرگذاری کمتر بازیکنانی همچون نوشاد و نیما عالمیان در پیروزی تیم‌شان و حضور یک بازیکن خارجی فقط در بازی های انفرادی، باعث رقابت سخت تیم ها برای قهرمانی شد که حتی با پایان مرحله گروهی نیز مشخص نبود چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود که این موضوع حساسیت مسابقات پلی‌آف را دوچندان کرد. به عنوان مثال اگر نوشاد عالمیان سال های گذشته 50 درصد در پیروزی تیمش نقش داشت، در این فصل به 35 درصد رسید و نقش بقیه بازیکنان پر رنگ تر شد. پس از پایان مرحله مقدماتی برخی‌ها گفتند برای اولین بار تیمی با در اختیار نداشتن نوشاد عالمیان قهرمان شد که این درست نیست، نوشاد همیشه کمک نیما برادرش در سال های گذشته بود، اگر در سال های گذشته نیز این دو بازیکن در دو تیم حضور داشتند مشخص نبود که چه تیمی قهرمان خواهد شد. به هر حال به نظرم برگزاری پلی‌آف خوب و مثبت بود و اگر تیم ها به هفت، هشت تیم برسند و تعداد بازیکنان هر تیم نیز کم شود، فکر می کنم سال آینده لیگی با کیفیت تر و سخت تر داشته باشیم.

 

عضو کمیته فنی فدراسیون با بیان این‌که تیمش شخصیت قهرمانی را داشته است، درباره تاثیر حضور پتروشیمی در کمک به تیم‌ملی گفت: قطعا حضور باشگاهی مثل پتروشیمی بندرامام کمک زیادی به تیم ملی می کند؛ حمایت مالی، تمرینات منظم و با برنامه و در اختیار گذاشتن امکانات، بازیکنان را برای حضور در عرصه های بین المللی آماده تر می کند. طی چند سال گذشته بازیکنانی داشتیم که با حضور در تیم پتروشیمی به عضویت تیم‌ملی نیز درآمدند و این نشان از برنامه ریزی منسجم باشگاه است.   

 

وی در ادامه درخصوص عوامل موفقیت تیمش بیان کرد: برنامه ریزی دقیق، حمایت مسوولان پتروشیمی بندرامام و همدلی اعضای تیم، دلایل اصلی موفقیت ما در لیگ برتر بود. پتروشیمی بندرامام پر سابقه ترین و پر افتخارترین تیم تنیس روی میز در کشور محسوب می شود که در 10 دوره گذشته لیگ صاحب پنج عنوان قهرمانی، سه نایب قهرمانی و دو مقام سومی شده است، ضمن اینکه در سال 84 مقام قهرمانی و در سال 91 نیز عنوان سومی مسابقات جام بین‌المللی فجر را نیز در کارنامه خود دارد. در این جا از حمایت‌های آقایان امیری، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، یاوری، رییس شورای ورزش شرکت پتروشیمی بندرامام، مرمزی‌زاده و سیاهپور تشکر و قدردانی می‌کنم.  

 حسنی در پایان عنوان کرد: ما روز 5 خرداد قهرمان شدیم. این روز به نام زادگاهم مسجدسلیمان نام‌گذاری شده است، به دلیل اینکه اولین چاه نفت خاورمیانه در این روز کشف شد که از این بابت خیلی خوشحالم ولی این قهرمانی را به مناسبت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر به شهدای عملیات بیت‌المقدس تقدیم می‌کنم.




دوچرخه‌سواران خوزستانی مسیر حرم حضرت دانیال(ع) تا حرم امام‌خمینی(ره) را رکاب می‌زنند
ورزشی  9:31:30 1393/03/07
933-3781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

شش دوچرخه‌سوار خوزستانی به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب، مسیر حرم حضرت دانیال نبی (ع) تا حرم امام خمینی (ره) را رکاب خواهند زد.

 

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این شش دوچرخه‌سوار خوزستانی مسیر حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) در شوش تا حرم مطهر امام خمینی (ره) را با شعار "یاد و خاطره امام راحل(ره) همیشه در دل‌ها زنده است" طی می‌کنند.

 

وی بیان‌کرد: آغاز حرکت این دوچرخه‌سواران روز شنبه (دهم خردادماه) از حرم حضرت دانیال به طرف خرم آباد است. پس از آن به سمت بروجرد، اراک و قم رکاب می‌زنند. پایان مسیر هم چهاردهم خردادماه، حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) است.

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد