سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مناطق آزاد خوزستان




سید زین العابدین موسوی گفت: رانت خوار‌ها و زمین خوار‌ها در کمین املاک مردم هستند و شهروندان منطقه آزاد اروند برای فروش زمین‌های خود عجله نکنند.

مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند گفت: رانت خوار‌ها و زمین خوار‌ها در کمین املاک مردم هستند و شهروندان منطقه آزاد اروند برای فروش زمین‌های خود عجله نکنند.

سید زین‌العابدین موسوی  ضمن اعلام اخباری در حوزه املاک شهروندان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مسائل اقتصادی که در دنیا در حال رخ دادن است، ما را وادار به ایجاد مناطق تجاری و صنعتی می‌کند و در نتیجه بهره‌وری بهتر از این مناطق، که باید نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشیم.

 وی ادامه داد: در جهت ایجاد نقطه عطفی در اقتصاد کشور، در واقع منطقه آزاد اروند یک نقطه بکر برای ایجاد یک منطقه تجاری و صنعتی در کشور به شمار می‌رود.

 مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند تصریح کرد: با گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی، و پیوستن شهرهای آبادان و خرمشهر به این ناحیه ویژه در چند سال اخیر خدمات ارزنده‌ای به این دو شهر ارائه شده است.

 وی افزود: لذا سازمان منطقه آزاد اروند، با نگرش‌ها و گرایش‌های خاص، بیان‌گر امکان پیشرفت سریع این منطقه است که در حال حاضر با مدیران بومی نیز اداره می‌شود، این منطقه در نظر دارد که شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر را از بن بست فعلی خارج کرده و شاهد پیشرفت سریع آنها باشیم.

 وی افزود: باید در نظر داشت که این منطقه با سایر مناطق آزاد کشور، خاورمیانه و حتی آسیا تفاوت‌های بسیاری دارد، چرا که این خطه دارای خطوط هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای است که کمتر منطقه‌ای از حیث چنین امکاناتی بهره می‌برد.

 مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند تاکید کرد: منطقه آزاد اروند با دارا بودن بیش از 35 هزار متر مربع وسعت و دارا بودن بالغ نیم میلیون نفر جمعیت، عنوان وسیع‌ترین منطقه آزاد آسیا را به خود اختصاص داده است و این تفاوت عمده این منطقه با سایر مناطق آزاد را نشان می‌دهد.

 موسوی اظهار کرد: این مردم مزد صبوری خود را می‌خواهند و وقت آن رسیده است که استمرار آبادانی این منطقه شکل گیرد و باید رو به پیشرفت گام برداشت.

 وی به تشریح سیاست‌های دولت تدبیر و امید در منطقه پرداخت و عنوان کرد: دولت سیاست‌های کلانی را در منطقه دنبال می‌کند و در همین راستا به استفاده از مدیران بومی در منطقه روی آورده است.

 مدیر کل حقوقی، قرارداد‌ها و املاک منطقه آزاد اروند ابراز کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که دولت هم به دنبال بهبود اوضاع معیشتی و شغلی مردم است و این موضوع تمام دغدغه سازمان منطقه آزاد اروند نیز به شمار می‌رود.

 موسوی تاکید کرد: مردم تحت فشار رانت خوار‌ها و زمین خواران املاک خود را به معرض فروش نگذارند زیرا در آینده ارزش این املاک برای آنان بسیار زیاد خواهد بود و با این کار هم زمین‌های خود را به زیر قیمت به فروش خواهند رساند و هم امکان سوء استفاده را به رانت خواران خواهند داد.

 وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده و کارهایی که به انجام رسیده، سرمایه‌گذاران زیادی به منطقه هجوم آورده و اخبار خوشی را در آینده از منطقه آزاد اروند خواهیم شنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد