سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از هفتکل



محور ارتباطی اهواز به هفتکل یکی از پرترددترین جاده های استان خوزستان می باشد.

محور ارتباطی اهواز به هفتکل  یکی از پرترددترین جاده های  استان خوزستان می باشد.این جاده توسط شرکت پرآوازه استراتوس که عنوان” شرکت بین المللی”  را یدک می کشد ساخته شده است و شاید بتوان گفت اولین نشست های این جاده چند ماه پس از افتتاح پدیدار شد.

این جاده مواصلاتی به دلیل وصل کردن شهرستانهای هفتکل، باغملک وایذه و همچنین استانهای چهار محال بختیاری و اصفهان به مرکز استان خوزستان دارای بیشترین بار ترافیکی است.

عرض کم ودوبانده بودن این محور با توجه به حجم بالای تردد از این مسیر از دلایل پر حادثه خیز بودن راه ارتباطی اهواز به هفتکل شده است.

هرساله شاهد آمار بالای حوادث ناگوارتصادفات و از دست دادن جان بسیاری از هموطنان ومجروحیتهای شدید سرنشینان خودروهای عبوری  در این محور ارتباطی هستیم.

باتوجه به تخریب وفرسایش زیرسازی آسفالت گردنه های نمره یک تا سه راهی مسجد سلیمان در مسیر اهواز به هفتکل  روکش آسفالت  آن ازبین رفته و ایجاد چاله ها ودست اندازهای زیادی در مسیر عبور خودرو هاباعث مشکلات فراوانی برای رانندگان شده است.

نامناسب بودن وضعیت آسفالت ، ترک خوردگی واز بین رفتن روکش آسفالت در این مسیر پرتردد منجر به سوانح رانندگی و خسارات زیادی به ماشنیهای هموطنان شده است.

راستی امروز استراتوس کجاست وچه کسی باید مسئولین آن شرکت را برای پاسخگویی در باره این  جاده به این جا بکشاند؟

 

IMG_1071IMG_1073

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد